Opnieuw op PFB

Home Forum Stel jezelf even voor ! Opnieuw op PFB

• Maker
    Discussie
  • Een 5-tal jaren geleden was ik reeds op PFB, na aankoop van een Cayman (211 PK). 55.000 Km verder wordt deze verkocht, dit na van een nieuwe 911 (die begin september wordt geleverd).

Tot mijn genoegen zie ik dat het forum nog steeds kicking and alive is en met plezier lees ik sommige rubrieken.

Mijn Cayman zal ik dus verkopen en ik plaats eerstdaags alle gegevens op het forum. Wel nog eerst een wasbeurt geven en dan enkele foto’s ervan op het forum.

Voor wat betreft deze foto’s, kan iemand mij uiteen doen hoe ik deze op het forum krijg. Ik heb ze opgeslagen via Picasa 3.

groeten,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Ik heb een aantal mailadressen en vond het eenvoudiger een nieuwe login te doen.

Ik kon dan ook een nieuwe naam aannemen.

Hoedanook, back in town.

welkom terug :relaxman: , en ben benieuwd naar je nieuwe 991

[quote=”TORHOUT” post=105473]
          Ik heb in het verleden wel degelijk gepost maar destijds onder een andere naam. Vermits ik de gegevens om in te loggen niet meer kende heb ik een nieuwe account aangemaakt.[/quote]

Dat wist ik niet , en kon ik ook nergens uit afleiden .
          Kon je die gegevens niet terug opvragen ?
          Je kunt toch ingeven dat je je login of paswoord vergeten bent .
          Alleen natuurlijk als je weet met welk emailadres je je destijds ingelogd had .
          Ik heb er maar eentje , dus dat is niet moeilijk 😉

Bij PFB denk ik altijd aan Porsche FaceBook…
            Dit forum biedt inderdaad veel meer dan verkoop, of eigenlijk ook weer niet: we verkopen hier allemaal praatjes en plaatjes :mrgreen:

De foto’s komen er tijdens het weekend, na een poetsbeurt van de Cayman.

Voor de 911, nog 2 weken wachten. Het kleur is agaatgrijs. Dit is m.i. het kleur te zien op een foto in het onderwerp 991.

However… toch welkom en PICS willen we hier zien :driver:

Afkomstig van Torhout, als da maar goed komt 😆

(EDIT by cabrio Wim) voor een nieuwe reactie/antwoord in je draadje enkel op antwoord klikken in balk laatste reactie

Ik heb in het verleden wel degelijk gepost maar destijds onder een andere naam. Vermits ik de gegevens om in te loggen niet meer kende heb ik een nieuwe account aangemaakt.

Je kwam hier vroeger zoals je schrijft blijkbaar wel , maar geschreven heb je er nooit zo te zien .
                      Misschien daarom eens eerst deftig voorstellen in het daarvoor bestemde rubriekje .
                      En idd spijtig dat er nu alleen gepost wordt als er iets te verkopen valt .
                      Dit forum biedt zoveel meer dan alleen maar een verkoopsplateau .

Toch geen Mahogany hé??!! :first:
                        Congrats, en kom op met de pics!! 8)

Uiteraard van harte welkom ,vertel eens welke 991 ,kleur ,opties enz .
                          Proficiat met de aankoop . :applaus:

Als de aandacht maar het enige is dat…. welkom terug.

ik vroeg me al af: waar zit die? :mrgreen:

Inderdaad, ik beken schuld.

Na de aankoop van de Cayman was is regelmatig nog op het forum doch geleidelijk aan is de aandacht verslapt.

In de toekomst dus beter en hiermee dus mij goede voornemens.

Bedankt voor de info aangaande de foto’s.

Ik post alles in het weekend.

Ik zal natuurlijk (met foto’s) ook posten ivm. de 911, die op 01.09 wordt afgehaald bij RS.

Welkom terug

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.