Home › Forum › Porsche Uitstappen › Oprechte dank aan iedereen!
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 3 maanden geleden door Yana.
-
MakerDiscussie
-
19 augustus 2007 om 23:53
Hierbij willen wij iedereen nog eens bedanken voor de super mega toffe dag. Hebben onze kleine kapoen achteraf nog gesproken, en hij heeft er echt van genoten.
Hopelijk mogen er nog zulke dagen komen, zodat hij nog kan doen wat zijn hartje begeert.Extra dank voor de mooie t-shirt die hij van jullie in ontvangst heeft mogen nemen. Hierbij zeg ik, dat hij hem dus al weliswaar al aanheeft.(de kapoen moest nog weg naar de bomma en wou persé die mooie t-shirt van zn porsche-vrienden aandoen)
Heel fijn jullie te leren kennen en heel graag tot ziens!!
Yana
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Number1″:lxrv4zew]Mijn excuses dat ik er niet bij was, heb al een tijdje de ‘uitstappen’ niet gechecked en had het dus niet gezien.
Ik denk dat ik op dit moment enkel sterkte kan wensen en mn medeleven tonen.
Eigenlijk is een ‘geen woorden voor’ wat nu in me opkomt…[/quote]Helemaal niet erg, het was namelijk ook zeer snel! En zijn zeer blij dat jullie dit toch hebben kunnen verwezelijken.Want zoals jullie wel misschien al gelezen hebben is de situatie van onze neal weer serieus veranderd en is hij aan zn laatste strijd begonnen. Zeg het nogmaals ookal waren er mensen niet bij, hebben jullie zeker en vast in onze gedachten en in ons hartje meegenomen.
dikke knuffels,
Yana
Mijn excuses dat ik er niet bij was, heb al een tijdje de ‘uitstappen’ niet gechecked en had het dus niet gezien.
Ik denk dat ik op dit moment enkel sterkte kan wensen en mn medeleven tonen.
Eigenlijk is een ‘geen woorden voor’ wat nu in me opkomt…[quote=”stefx911″:343toe23]En zoals reeds gezegd: als we nog iets kunnen doen…[/quote]
Ik stel me dadelijk kandidaat om het contact met Yana te blijven onderhouden 8)
Moet toch nog enkel woorden kunnen neerpennen…
Het heeft mij enorm aangegrepen en ook mijn zoontje Max van 5 die mee is geweest leeft enorm mee.
Hij wou direct zijn plaats naast mij in de P afstaan aan Neal als hij met ons wou meerijden. Geloof me, voor Max een groot gebaar 😉 )Vandaag sprak ik er met een collega over die zijn vrij tijd vult met wensen waar te maken zulke kinderen via de Make-A-Wish Foundation.
Zo heeft hij zich al voor 30 kinderen ingezet.Hij gaf me nog mee dat je je niet mag vastpinnen op de nog resterende tijd die dokters soms opgeven. Zo haalde hij een voorbeeld aan van iemand die op zijn 7 jaar verscheidene malen zijn laatste maand leefde en uiteindelijk nog 25 is geworden. Ook nog veel te jong…
Ik hoop dus van harte dat Neal nog meer tijd te midden zijn familie en vrienden gegund is… zo een mooi kind!
En zoals reeds gezegd: als we nog iets kunnen doen…
[quote=”911-lover”:26a1zkww]Zoals eerder gemeld kon ik er niet bij zijn vanwege het werk (en het was echt druk) 😥
Ik ben blij dat het een prachtige dag is geworden.[/quote]
Geen probleem, we hebben iedereen in gedachten meegenomen! Die prachtige dag hebben we aan jullie en aan de Mustang-club te danken .
Yana XXX
Zoals eerder gemeld kon ik er niet bij zijn vanwege het werk (en het was echt druk) 😥
Ik ben blij dat het een prachtige dag is geworden.
[quote=”cabrio wim”:38fbhrvr]@Yana, heb de foto’s al bekeken van Neal en moet zeggen dat ze mooi zijn en het goed doet op zo’n dag terug te kijken, enu’h nog welkom op het Porsche Forum.[/quote]
Eerst en vooral hartelijk dank!! Ik ben blij dat ik mij lid mocht maken van jullie club op dit forum. 😳
En het doet zeker en vast goed die foto’s terug te herbekijken van gisteren!!
Nog eens van harte bedankt XXX
@Yana, heb de foto’s al bekeken van Neal en moet zeggen dat ze mooi zijn en het goed doet op zo’n dag terug te kijken, enu’h nog welkom op het Porsche Forum.
Inderdaad!!
Hihih, had waarschijnlijk wel iets verkeerds gedaan 😀
Mochten jullie nog wat andere foto’tjes willen zien kunnen jullie gerust terecht op onze site http://www.thewingmen.be dit is in afwachting tot onze johnny vd mustangs de 291 foto’s bij de papa van onze neal gebracht heeft.
We houden jullie zeker op de hoogte want er zijn plannen voorop 6oktober STELLANACHT tvv kankerpatiëntjes van Gasthuisberg Leuven
Deze zal doorgaan in de feestzaal van Bloemisterij Gaby( http://www.gaby.be ) .En om zo’n rit zoals zondag elk jaar te doen ter herinnering van onze Neal.
Nooit zullen we dit vergeten!!!
Yana
[quote=”targaboy”:38hlcenf][quote=”rolkooi”:38hlcenf]
Yana (vanaf mijn login is aangemaakt zal ik antwoorden met mn eigen profieltje:-))[/quote][/quote]Hoi yana,
je account is reeds aangemaakt en actief van zaterdag jongstleden…
Kate en ik waren er ook bij, weliswaar zonder Porsche maar we hebben toch een praatje gedaan met de meeste aanwezigen, het deed ons ook goed om te zien hoeveel plezier Nealtje beleefde !
Lof voor ons is niet nodig, als we iemand op die manier kunnen helpen om zijn wens te vervullen is dat zeeeeeeeeeeer graag gedaan.
En nog met dank aan de begeleiders en familie voor de warme ontvangst.
[quote=”rolkooi”:2djeqd0l]dag nealtje familie en vrienden
wij zijn na de rit gekomen op 19 aug dit schrijf ik nie om stoer te doen
ma om jullie te bedanken het was een enorme vriendelijke ontvangst
en ja daar was onze kleine gastheer die vol bewondering een blauwe 911 voor groepsfoto uitkoos
ja echt ik werdt er stil van wat een dappere kerel het was ook voor het eerst dat het huiswaarts zo stil in de auto was onze gedachten waren nog
bij nealtje
bij het afgeven van de ptc tshirt werd nealtje ons erelid
redsc ondervoorzitter ptc[/quote]Dank je wel, onze lieve kapoen weet dan ook wel wat hij wilt é 😀 Alle lof is voor jullie, zonder jullie hadden we gisteren nergens gestaan! We houden jullie zeker en vast op de hoogte van zijn toestand!
Nog eens enorm bedankt voor alles!Yana (vanaf mijn login is aangemaakt zal ik antwoorden met mn eigen profieltje:-))
Graag gedaan!
Bedankt om mee te mogen helpen om Neal een fantastische dag te bezorgen!Als we nog iets kunnen doen horen we het graag.
dag nealtje familie en vrienden
wij zijn na de rit gekomen op 19 aug dit schrijf ik nie om stoer te doen
ma om jullie te bedanken het was een enorme vriendelijke ontvangst
en ja daar was onze kleine gastheer die vol bewondering een blauwe 911 voor groepsfoto uitkoos
ja echt ik werdt er stil van wat een dappere kerel het was ook voor het eerst dat het huiswaarts zo stil in de auto was onze gedachten waren nog
bij nealtje
bij het afgeven van de ptc tshirt werd nealtje ons erelid
redsc ondervoorzitter ptc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.