Opvangplaat voor olielekkage

Home Forum Zeverhoekje Opvangplaat voor olielekkage

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje op zoek naar een opvangplaat voor olielekkage dewelke je dan onder je wagen kan schuiven om oliedruppels op te vangen en je garage clean te houden.

Ik heb dat dit jaar in Essen gezien en dat leek me wel iets handig maar als je dat dan zoekt dan vindt je dat natuurlijk niet, tenzij op websites in het buitenland.

Iemand een idee waar je dat eventueel in de regio van Antwerpen kan kopen of vinden ?
    Ik heb al diverse speciaal zaken gecontacteerd maar de meesten kennen het zelfs niet 😐

Alvast bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Als het iets mag kosten, die spullen zijn ook te koop bij Anglo Parts (Mechelen).
      (Vermits een Britse oldie altijd wat lekt 😉 )
      Te vinden in deze gids: https://www.angloparts.com/pdf_catalogues/Tools_accessories_catalogue.pdf

Ik heb geen last van olie-lekkage (meer).

Bij 1 van m’n eerste Porsche’s gebruikte ik de metalen bak uit een honden-bench .. Gegalvaniseerd blik met een opstaande rand van een Cm of 3. Formaat 100 x 120

Karton doet inderdaad ook de truuk – als het om niet meer dan ‘n paar druppels gaat.

Het kan nuttig zijn voor de anderen. Bijgevolg kunnen zij enkel de zoekfunctie gebruiken en hoeft de vraag niet telkens opnieuw gesteld te worden.

Ik gebruik een visschotel, dienblad,…in inox. Gebruikt is dit al voor 1 euro te vinden.

@HVDC170

Mijn post is van bijna 1 jaar geleden, het zou erg zijn moest ik er ondertussen nog geen gevonden had hé 😉

Ik zou eerder zo een soort “bak” kopen die je in je koffer kan leggen ter bescherming van je tapijt in de koffer. Is minder vlug beschadigd als je ‘t eens vergeet en er over rijdt. Zoiets dus:

Wim

Ik heb ook de grote, en heb daar bij Rustbusters 19.95 voor betaald, maar 2 jaar geleden, dus dacht die 2 euro meer op 2 jaar is acceptabel. 😐

Dus even niet op de maat gelet bij de eerste link. 😳

Wim de prijs die ik betaald heb is voor de plaat 40 x 65 😥
                    De grote zoals op de foto daar vroeg men 39 euro voor.
                    Volgende keer wat langer wachten op reacties van het forum alvorens te kopen, kan je geld mee verdienen heb ik gezien 😀

Wim

Maar van een 2CV zijn niet toereikend van grootte voor een Porsche, of het moet voor 2 cilinders zijn. :mrgreen: Deze 40 op 60 cm zijn nooit lang en breed genoeg voor motor en bak tezamen, en die andere wel.

Dus voel u niet bedrogen, de prijs is goed voor zo’n lange plaat. 😉

Die Burton lijkt me te mooi voor onder een wagen, meer iets voor een BQ waar je het vlees kan opleggen 😀
                        En voor de prijs moet je het niet laten hé.

Vraag me niet hoe ik er ooit op gekomen ben, maar was er enkele jaren geleden ook naar op zoek en kwam toen daar op de één of andere manier uit … De wonderen van het internet hé ;). Nu zo een Burton lijkt me best welk leuk voor erbij …

[quote=”BC911″ post=105216]Onderdelen voor een 2cv zijn goedkoper hé ;)[/quote]
                            Ja wie denk daar nu aan om bij een 2cv te gaan zoeken, jij dus 😉

Onderdelen voor een 2cv zijn goedkoper hé 😉

[quote=”BC911″ post=105212]Hier kan je er ook 1 vinden http://www.burton2cvparts.com/antilekplaat-rvs-p-5593.html%5B/quote%5D
                                Lap, BC911 je bericht komt juist te laat, 8.95 euro voor een lekplaat. 🙄

Op de link van porsche914orange vroeg men 22.50 euro zonder verzending.
                                Ik heb er dan onverwacht gevonden aan 21 euro en dacht een voordelig adres te hebben. 😥

Dan heb ik weeral teveel betaald. Enfin, misschien is iemand anders er bij gebaat.

@911-lover

Neen, het loopt er gelukkig niet uit.
                                  Het is voor onder oudjes te leggen die toch wat laten vallen.
                                  Tot op heden heb ik met karton gewerkt maar dat is natuurlijk na verloop van tijd wel smerig.

Ondertussen heb ik een adres gevonden voor de olielek platen en het oogt wat properder dan karton hé.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.