Opzoek naar een Porsche Macan Gts vanaf 2017

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Opzoek naar een Porsche Macan Gts vanaf 2017

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Ollie.
  • Maker
    Discussie

• Davy Spens
    Deelnemer

Dag Iedereen,

Het is weer even een tijdje geleden maar ik ben terug van plan om een Porsche te kopen.
      Mijn voorgaande Cayman S was zeer aangenaam maar ik ben nu opzoek naar een Porsche Macan Gts vanaf het jaar 2017 vanwege gezinsuitbreiding.

Enkele opties zijn wel een must;

– Sportplus
      – Pano dak
      – Xenon (led indien mogelijk)

Prijs indicatie € 45.000+- (mag een duitse import zijn)
      De auto die ik ga verkopen/ruilen is een Mercedes Cla45 van het jaar 2017 met nog geen 50.000km. Deze bevindt zich in nieuwstaat en heeft leuke mods.

Indien interesse altijd welkom en mocht er iets passeren, shoot a.u.b. (Kindje komt in Fed 2021)

:happydance:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Op zich geen probleem die km. Ik moet wel zeggen dat ik mijne macan Gts heb verkocht op 130k km na vervanging van midden bak en pdk op 125k km. Zeker laten checken. Is een peperdure herstelling!

XXX

Check even of het 100.000km onderhoud uitgevoerd is, grote beurt bij Porsche (kostelijk geval).
          Tenslotte is het een 3.0 zes cilinder, die moet wel wat kilometers kunnen vreten.

He dag iedereen, ik heb eens vraagje ivm de km’s. Ik heb een nette onderhouden wagen gevonden maar deze heeft 110.000km. Is dit aan te raden of enige feedback welkom 🙂

Dankjewel :drink:

Gefeliciteerd alvast.. en succes :up:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.