Orange Mecanique

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

***Topic afgesplitst van “Fuchsen en polieren topic”***

[quote=”911_NL” post=92583]

[/quote]
      Is deze foto wat ik denk dat het is?
      Congrats dan!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • [quote=”Funny” post=118019] maar die oranje spiegels 😥 😥
        Wat is dat? [/quote]

Dat was de aanzet voor oranje strepen over deze 4S – en de tekst Carrera 4S in het juiste font op de flanken 😉

Is al n oudere foto – de kleur is uiteindelijk veranderd naar “orlando oranje”
        Inmiddels is de 4S weer geheel grijs, maar heeft tussentijds veel van gedaante gewisseld wat stickers betreft 🙂

[quote=”Funny” post=118019]Olaf knappe 993 maar die oranje spiegels 😥 😥
          Wat is dat ????????????
          Ieder zijn mening 😳 ;)[/quote]

hmmmmmmm, dat zijn twee paar schenen van een paar moderators waar we hard op schotten :popcorn: :mrgreen:

:mrgreen:

ps :mrgreen: : ja ben blij met de popcorn :mrgreen:

Olaf knappe 993 maar die oranje spiegels 😥 😥
            Wat is dat ????????????
            Ieder zijn mening 😳 😉

:sarcastisch
              Zou mooi passen op een donkergrijze 964 ook denk ik, kuch, kuch… 8)

‘t is deze kleur oranje 😉

Attachments:
                • 16040305.jpg

De Exacte naam van het oranje is hollandoranje ! 😳 😉
                  Mush dat oranje is veel zachter ,ouder ,minder schreeuwerig dan het oranje van je velgen .

Komt wel goed op één of andere rondrit :engeltje:
                    Maar het is echt oranjer dan oranje in ‘t kwadraat! Prachtige kleur!
                    Misschien iets voor op mijn velgen :mrgreen: of voor op mijne 964 :sarcastisch

PB

@Mush, het stukje verfschilfer dat je nodig hebt om de kleur na te laten maken,
                      hoeft niet zo groot te zijn. :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=117778]
                        Welk is de nummer of naam van de kleur?[/quote]

De naam is – Oranje 😉

Kleurnummer hou ik echt voor mezelf …

Idd! :applaus:
                          Gezond jaloers!! Welk is de nummer of naam van de kleur?

tja die nederlanders hé, ze zijn zuinig :respekt: ook met het blik :engeltje:

affengeil project Olaf :respekt:

Ok, ik ken er enkel zonder rubber. 😉

Wim

Ziet er goed uit Olaf, :respect2: en eind komt in zicht. 8)
                                Straks lekker :driver:

En er zit bij ons ook van die rubber op de palen en zelfs 30x15cm en 2 cm dik.
                                Dus inderdaad weinig of geen risico.

Wat voor risico doel je op ❓ Over de hele hoogte van de deur zit er een rubber tule (met doorsnede van zo’n 30 mm) aan de brug(paal) 😉

Risico, risico die linkerdeur (portier) open aan de brugpaal !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.