orientatielicht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 orientatielicht

• Maker
    Discussie
  • Vraagje 😯
    In mijn PCM kan ik oriëntatielicht instellen deze in % heeft iemand een idee waarom dit juist is ? kan het niet terug vinden in het boekje :wtf:

mlkjhgffghjkl.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”Mushroom” post=157274]
      Nen echte vent leest geen gebruiksaanwijzingen, die stampt op de knopjes tot het marcheert :engeltje:[/quote]

Vrouwen lezen dat ook niet zunne, die vragen dat aan hunne vent…. en dan zit ge mee een probleem he 🙂

Gevonden op Duitstalig Internet ;http://www.pff.de/porsche/board104-porsche-modelle/board2-porsche-911/porsche-997/2678272-was-kann-man-alles-bei-porsche-einstellen-programmieren-lassen/index12.html

Orientierungslicht ist an der Unterkante des Innenrückspiegels eingebaut. LEDs beleuchten den Wagen innen ganz leicht permanent im Dunkeln, damit Du z.B. in der Ablage Deine Gummibärchen findest….;) Im Auto ist dann diffuses Licht, es ist nie ganz dunkel um Armaturenbrett und Mittelkonsole.

Het gaat dus om een achtergrondbelichting via LED die ingebouwd is in de achteeruitkijkspiegel teneinde je in het donker toch nog te kuinnen oriënteren in je P. Je kan ddie dus regelent via je PCM.

Succes ermee.

[quote=”de_koen” post=157583]op het moment dat je de wagen losdoet, gaan er normaal enkele lichtjes branden, oa aan de binnenspiegel, voetplaats en aan belangrijke schakelaars/ componenten zoals rond stuurslot, lichtschakelaar enz.
          Je kan de helderheid van deze lichtjes hiermee instellen.[/quote]

Idd heeft blijkbaar ook te maken met de Home functie :relaxman: als je deze los of vast doet branden zijn mistlampen en achterlichten ! :respect2:

op het moment dat je de wagen losdoet, gaan er normaal enkele lichtjes branden, oa aan de binnenspiegel, voetplaats en aan belangrijke schakelaars/ componenten zoals rond stuurslot, lichtschakelaar enz.
            Je kan de helderheid van deze lichtjes hiermee instellen.

Misschien eens een telefoontje doen naar een OPC ?

Ik denk dat is dat je um dan makkelijker in donker terug kan vinden … ik zou um op 100% zetten!

Nop ik kan het niet vinden :wtf: :bounce:

Wim

Google of je gebruikershandleiding van je auto :think: 💡

:what: niemand :think: 😆

Mush het betreft een 997 mk1 .In mijn 997 Gt3 zat er geen Pcm in en in de 991 ben ik dit nog niet tegengekomen .

Wie zoekt die vind :happy: :happy:

Come home functie?
                            Of “leave home” functie?
                            Ik zou ‘t misschien weten had ik ‘t boekje van de Jubi al ne keer open gedaan, maar helaas :mrgreen:
                            Nen echte vent leest geen gebruiksaanwijzingen, die stampt op de knopjes tot het marcheert :engeltje:

Is dit niet een soort bochtverlichting ?
                              Misschien om in het duister de apex te vinden :happy:

STU BRU! :first:

Voor de rest kan ik je niet helpen… 8)

Wim

Dat is het lichtje om uw oriëntatie op peil te houden als je op de weg zit. :happy:

Sorry, liet mij even gaan 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.