origineel deurpaneel 993?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 origineel deurpaneel 993?

• Maker
    Discussie
  • Heb een 993 met lederen zetels maar kunststof deurpanelen en dashboard, wil het vervangen, kwam op het net een lederen interieur tegen maar de deurpanelen zien er anders uit dan wat ik gewend ben, vraag is nu, is dit een origineel paneel en welke optie is dan het zwarte gedeelte, allemaal box?

deurpaneel.jpg

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ps, bovenstaande foto’s zijn gewoon voorbeelden, geen foto’s van eigen wagen want da rood zou ik nooit kopen 🙂

Bestond er dan ook een Bose Sound Package voor de 993?

ik heb de standaard boxen die zowat waardeloos zijn maar absoluut niet want luister toch nooit naar de radio in mijn 993:

image-2-3-4-5-6-7-8.jpg

dan heb je de versie hoger zoals deze die je ook vaak ziet:

image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpg

en dan heb je nog een OEM HIFI system met een Nokia DSP amp en een Nokia deurcontroller maar die zitten dan volgens mij achter die laatste deurpaneel, maw dat deurpaneel wat ik te koop weet staan lijkt me geen standaard 993 deurpaneel, althans niet hoe de boxen erin verwerkt zijn, ik heb het nog nooit ergens op een foto gezien maar kan me dus vergissen.

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpg

Attachments:
        • null_zps4bf6b45d.jpg
        • null_zpse6f88328.jpg
        • P1020602.jpg

dit hoort volgens mij bij het Böse sound package

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.