Originele 18″ Porsche Boxster S 987 velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Originele 18″ Porsche Boxster S 987 velgen

• Maker
    Discussie

• S2

Ik heb hier nog een setje Boxster S velgen (987)

De velgen moeten herspoten worden om perfect te zijn ,geen schade, maar zijn onlangs eens herlakt (maar dit kon in mijn opinie iets netter afgewerkt zijn, en daarom slechts in zeer goede staat in plaats van perfect).

Zonder banden, maar incl. zwarte centercaps ( ik vermoed dat de centercaps niet origineel porsche zijn )

Vooraan:
      18 x 8J ET57
      Partno. 987.362.136.00
      Gewicht: 9,7kg

Achteraan:
      18 x 9J ET43
      Partno.987.362.138.00
      Gewicht: 10,5kg

Prijs (vast) : 500 Euro (staan op het net voor 800 Euro, dus een PF prijsje 😉 )

En zo zien ze eruit onder een 987:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Wim

[quote=”S2″ post=127620]Verkocht aan TheFab voor een “forumprijsje” 😉 Veel plezier ermee.

Mag een slotje op.[/quote]

Gefeliciteerd, en misschien hier eens aan denken met het besparen van advertentiekosten. 😉

Proficiat aan de koper en verkoper .

S2,

bij deze nogmaals bedankt !!!!!

Greetzzz,

Fabian

S2

Verkocht aan TheFab voor een “forumprijsje” 😉 Veel plezier ermee.

Mag een slotje op.

PB

Enigste reden dat ik “maar” 18″ zou kopen, is omdat er eventueel goede winterbanden op liggen.
                Anders hou ik het wel op de originele 17’ers. :engeltje:

S2

[quote=”mark986″ post=126938]probleem is dat velgen zonder banden altijd te weinig gaan of gewoon ni verkocht geraken…
                  met de velgen te herdoen en banden erop te zetten zal het sneller verkocht zijn als zonder maarrrrr dan is het weer eerst investeren om te recupereren…. in ieder geval, ni wanhopen, geraakt wel verkocht![/quote]

Investeren om te recupereren … +1 … absoluut waar, alleen had ik gehoopt dat iemand anders dat ging doen in mijn plaats 🙂

probleem is dat velgen zonder banden altijd te weinig gaan of gewoon ni verkocht geraken…
                    met de velgen te herdoen en banden erop te zetten zal het sneller verkocht zijn als zonder maarrrrr dan is het weer eerst investeren om te recupereren…. in ieder geval, ni wanhopen, geraakt wel verkocht!

S2

Komaan mensen, 500 Euro is toch geen geld voor 4 originele velgen?

Iemand een bod dan?

Zal eens luisteren hoeveel het aluminium per kilo gaat bij de oud ijzer handelaar 🙂

Is aangepast S2 ,succes ermee !

S2

@Mush, zet dan maar 500 Euro.

En het lijntje “in zeer goede staat”, wordt dan “moeten herspoten worden om perfect te zijn” 🙂

S2, ik wil de openingspost aanpassen alleen moet er een prijs genoemd worden volgens de forumregels, anders wordt het hier een 2e Kapaza of Marktplaats :salut:

S2

Zoals iemand me terecht opmerkte, zijn ze door de vele spuitfouten niet in zeer goede staat. (Technisch wel natuurlijk, maar optisch niet).

Daarom wordt de advertentie aangepast en worden ze verkocht als “voor opmaak” 🙂

Dus iemand die graag zwarte velgen wil (en ze dus toch gaat herspuiten), kan een koopje doen.

(Ik kan eventueel een adres geven waar je ze voor 55 Euro / velg, kan laten stralen / metalliseren en poederlakken in een kleur naar keuze).

Prijs: overeen te komen

@Moderator team: Gelieve mijn openingspost als dusdanig aan te passen.

S2

Hopla 🙂

Iemand interesse voor 575 Euro?

S2

Niemand een upgrade voor zijn Boxster nodig?

Doe me anders maar een bod.

S2 succes met de verkoop !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.