originele boxen laten dienen of iets anders plaatsen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 originele boxen laten dienen of iets anders plaatsen

• Maker
    Discussie
  • ik zit met volgend probleem: mijn bekleding van mijn hoedenplank is gelost , nu kan ik 2 dingen doen…een nieuwe kopen (+-100€) en de oem luidsprekers laten dienen. Of nieuwe boxen laten steken en de hoedenplank opnieuw laten overtrekken….
    ik de deuren zou ik de oem boxen laten vervangen door sterkere ( moet geen boemkar worden , maar ik ben wel gewoon van goede installaties in mijn auto’s te hebben: BMW pro logic 7 en de mini Herman karton 😉 )

iemand ervaring met andere luidsprekers , of vinden jullie dat de oem stuff al goed genoeg speelt?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • is gelukt ondertussen…focal vooraan en pioneer achteraan, en idd het effect is mooier als ik de speakers meer op vooraan laat spelen, want achter is er geen basseffect..maar ze spelen perfect en zonder bij te versterken.
      de hoofdunit is een alpine van de laatste soort met 4x60w uitgang en een speciaal eq systeem in verwerkt die altijd voor een optimaal geluid zorgt. heb er ook een i pod aansluiting aan , en speelt bangelijk.

Bij een 911 zit de muziek sowieso van achter hé

[quote=”stefx911″:39lqjvn2]Focal speakers plaatsen. Beste wat je kan hebben en verkrijgbaar in de maten dei je nodig hebt[/quote]

+ VEEL

Peter R.

Mijn ervaring is dat de achterste boxen – hoe duur of professioneel ook – niet goed klinken omdat ze quasi geen basruimte hebben onder de hoedenplank. Ik heb het Porsche Nokia soundpakket met versterker en dergelijke staan en deze klinken goed dankzij de boxen in de deuren vooraan.
            Misschien moet eerst eens die vooraan vervangen …
            Succes!
            P.

Focal speakers plaatsen. Beste wat je kan hebben en verkrijgbaar in de maten dei je nodig hebt

kent iemand de origineele maaten van de luidsprekers diameter en diepte?
                voor en achter

Anoniem

als je de oem wil vervangen, hou het simpel. Steek bvb een setje van infinity of rcf, zijn ni duur maar spelen wel heel goed. Anders moet je toch gaan bijversterken…..

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.