Originele carrera S velgen 997

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Originele carrera S velgen 997

• Maker
    Discussie
  • deze zijn overgebleven na de verkoop van mijn 997

velgen zijn voorzien van nog redelijke banden, velgen hebben gebruikssporen maar zijn in algemeer heel goede staat

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/4496/20110223002k.jpg[/IMG]

€1500,-

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • PB

Neenee ik geef hem die o niet kado. :happy: :happy: :happy: :happy:

Awel ik ook. Straks ne keer een hartig woordje klappen se…
        Of zou hij een o vergeten zijn? :sarcastisch

PB

[quote=”mark986″ post=95456]hebben we z’n sirene niet allemaal :engeltje:[/quote]

En ik maar denken dat het een braaf meiske was!

hebben we z’n sirene niet allemaal :engeltje:

:mrgreen: :sarcastisch :happy:
              Ik zeg niks 😉

Zij spreekt wel in mijn plaats 😉

[quote=”PatrickB” post=95435]en een grote sirene op je passagiersstoel !? :twisted:[/quote]
                En dat je die sirene niet kan uitzetten . 😳 😥

PB

en een grote sirene op je passagiersstoel !? 😈

Ik heb in de 996 een klein blauw zwaailichtje hoor :engeltje:

PB

In mijn A6 heb ik een Oranje zwaailicht vast gemonteerd op mijn dashboard staan,
                      dat werkt ook goed eerlijk gezegd. En rotondes, tja ze moesten der meer van aanleggen. :happy:

Bochten ? Tijdverlies voor Patrick net als ronde punten .Ook een beetje voor mezelf hoor, 😳 😥
                        De beste optie voor hem is een blauw zwaailicht. 😉 😉

PB

Ik ben dan ook al bijna een week geen scherpe bochten meer aan ‘t nemen. :happy:

Ja, ze staan recht tot den eerste scherpe bocht :mrgreen: :happy:

PB

Wel deze staan op zen minst wel recht zo te zien. :mrgreen:

En die Oranje, ach ik ben niet voor niks deels ollander. 😉

‘k Denk dat mijn zjanettevelgen (PatrickB zijn woorden) op een Boxster ongeveer zo gaan staan:

:mrgreen:

Over die oranje kan geklapt worden 8)

Dat oranje spul ? Komt wel weer boven water met Ek voetbal 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.