Originele luidsprekers Carrera 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Originele luidsprekers Carrera 3.2

• Maker
    Discussie

• DIRK
    Deelnemer

Ik ben op zoek naar de volledige set (deuren en hoedenplank) originele luidsprekers voor de Carrera 3.2 ’87. Het gaat me vooral over de roosters.
      Heeft er iemand zoiets liggen of waar kan ik terecht voor eventuele nieuwe?
      De huidige after market speakers beginnen me mateloos te storen :what:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • knap resultaat, als je iets doet moet je het goed doen, en dat heb je gedaan :up:

Heb ze dus bij Lakewell besteld, inderdaad geen koopje :bounce:
          Maar nu ben ik eindelijk verlost van die spuuglelijke spinneweb after market
          luidsprekers.
          En alhoewel het volgens mij niet 100 % als het origineel is, ben ik toch super blij met het resultaat :happydance:

DSC01401.jpg

DSC01400.jpg

Lakewell heeft deze in zijn gamma. Vind het wel geen koopje.

Gevonden 🙁

€ 196 PER STUK + verzenden + BTW :bounce: :bounce: :bounce:
              Dat is dus rond € 500 voor 2 plastieken roosterkes :what:

No thanks ❗

http://www.fvd.de/index.php?VID=266205&VCD=70611449&AM=1&SM=1&LM=2&MM=item&AC=item_details&item=9445551490001C

Ik heb indertijd voor mijn (ondertussel gestolen) 3.2 Carrera originele roosters gekocht bij http://www.fvd.de

F

Dirk,

Ik heb een paar jaar geleden de luidsprekers in de deuren vervangen door iets beter. Volgens mij heb ik de originele roosters nog liggen.
                  Laat maar weten of je ze wil dan kijk ik eens waar ze in m’n garage liggen.
                  P.S. De mijne is een cabrio dus achterste roosters heb ik sowieso niet (toch niet diegene die jij nodig hebt)

Ten koste van niks toch?
                    Je haalt ‘m eraf en wikkelt ‘m mooi in een laagje papier en dan een plastic zak in. Indien je weer origineel wil kan je ‘m weer zo monteren.
                    Is hetzelfde als andere wielen steken, of andere knippers, is -zo- weer origineel gezet :up:

FG Porsche laat mij weten dat zij omzeggens nooit luidsprekers en roosters binnenkrijgen die nog verkoopbaar zijn. Meestal gebarsten en/of poreus.
                      Nieuw zijn ze volgens hen ook niet meer te verkrijgen, al staan ze wel al een hele tijd in back order. Vandaar mijn hernieuwde oproep op het forum: heeft er iemand de bewuste speakers met originele roosters liggen of weet waar er aan te komen ?
                      De auto is buiten de geluidsinstallatie (wordt dus aan gewerkt) en de uitlaat 100 % origineel en dat wil ik zo houden. De uitlaat is een RVS Design Tech en laat ik zo omwille van het mooie geluid .

DSC01047_2014-03-20.jpg

Over origineel gesproken; die achterruitwisser hoort daar ook bij maar eerlijk gezegd vind ik hem lelijk. Heb er dus al aan gedacht hem eraf te slopen, ten koste van natuurlijk. Wat denken jullie ? Ik had graag de mening van het forum eens gekend. :think:

Anoniem

Dag Dirk, ik ben ook lang op zoek geweest naar de originele luidspreker roosters. (voor hoedenplank) Maar die kan je gewoon vinden bij FG porsche.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.