Originele navigatie cd PCM 1

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Originele navigatie cd PCM 1

• Maker
    Discussie

• WB
    Deelnemer

Hallo,

Ben al een paar keer een topic gestart over PCM en navigatie.
      Heb echter mijn navigatie PCM1 systeem nog steeds niet in werking 😡 .
      Misschien zijn er ondertussen nieuwe leden op het forum die mij wel kunnen helpen?
      Ben dus op zoek naar een originele cd van het PCM 1 systeem.
      Het gaat hier dus over de Siemens met als nummer
      996 642 11 22 00 (of achteraan 01 of 02)
      Ik heb copies van de 2000 (1) en 2000 (2) cd, maar die doen het blijkbaar niet zonder dat de navigatie-software van een originele cd (waarschijnlik met navi-code?) werd gedownload. Deze originele versie was niet bij men boxster toen ik hem kocht en pcm is nu gedeactiveerd.
      Vraag is of iemand deze goedkoop aanbied (ding is toch niet meer up to daten… 👿 ) of ik mijn pcm hiermee terug zou mogen uploaden.
      Kzou de navi zelf bijna niet gebruiken maar mocht ik de boxster verkopen wil ik graag hebben dat alles werkt eh…. 8)
      alvast dank!!!!!

WB

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Ok heb al geantwoord…

WB

@dixie: je hebt pm 8)

WB

Proberen kan uiteraard geen kwaad…… 😆
            Indien er week niemand met een orig.cd reageert pm ik u wel ivm. een eventuele afspraak.
            gr
            Wim

Ik heb nog een originele liggen ook maar alleen van Duitsland dus voor die activatie moet dat dan lukken,maar ik geloof dat het activeren niks met originele software te maken heeft.Ik heb ook lang moeten zoeken voor een goede copie,ik had er verschillende geprobeerd en niks lukte,tot ik de laatste copie kreeg en toen lukte het direct…

WB

@cabrio Wim: heb het daar ook al eens geprobeerd, echter zonder resultaat 😥
                Olaf verkoopt vooral Becker navigatiesystemen geloof ik en als ik mijne niet meer kan opstarten is het wel een mogelijkheid om er een nieuw naviatiesysteem in te steken (op voorwaarde dat dat compatibel is met mijn scherm). Kost ongeveer een €400 geloof ik.

@dixie
                : thanks, maar een copij heb ik ook, maar op mijn display staat navigatie ge -deactiveerd en blijkbaar moet je de software dan weer eerst uploaden met originele sw. Mocht ik er niet uitkomen is het natuurlijk het proberen waard.

Ik heb een copy van een siemens pcm1 en die werkt perfekt bij mij,je kan altijd eens tot bij mij komen en zien of ze ook in uw boxter werkt….

Wim

Hoi WB, ik weet niet of je Nederlandse PF wel eens bezoekt, maar daar zit Olaf en die doet veel van die zaken, ander hem even een PBtje sturen.

Kom je daar niet, laat het dan even weten probeer ik het even voor je.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.