originele radio voor 3.0 sc van ’83

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 originele radio voor 3.0 sc van ’83

• Maker
    Discussie

• nosewheely
    Deelnemer

is dit de blaupunkt KOLN SQR22 ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • ik wil mijn targa volledig origineel houden. door 100 eur te investeren in de originele radio stijgt de waarde van mijn auto zeker met meer dan 100 eur. wel een goede zaak dus dacht ik…

100€ betalen voor een kapotte radio 🙄 😕
          Ik heb destijds de mijne (met moeite) verkocht voor 50€ met boekjes en alles erbij .

ik heb hem gekocht voor 100 eur.
            http://cgi.befr.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl … SA:BE:1123
            ps. de deal met de zilverkleurige targa uit ’81 is niet doorgegeaan. ik heb me er eentje uit ’83 gekocht volledig in originele staat. voorschot betaald en volgende week kan ik hem afhalen. er is een drukknop afgescheurd om de rugleuning van een achterstoel recht te houden. dit wordt nog gerepareerd, evenals de verwarming. ik denk dat er nooit een radio ingezeten heeft en dat er ook geen luidsprekers in zitten, en misschien geen antenne. kennen jullie iemand in de buurt van lokeren die de radio kan inbouwen en eventueel het defect aan het uitwerpen van de cassette kan repareren. van zodra ik de wagen hier staan heb stuur ik foto’s.

Bedankt voor de supersnelle reactie cabrio wim !

Wim

Hier ook nog wat info over de SC, en ook wat radio’s plus optie codes.

http://www.adelgigs.com/911sc.shtml

Leuk om weten.

Ik was nu eens geïnteresseerd in welke radio’s origineel in een 911 SC mogelijk waren en vond :
                  radio Blaupunkt Berlin M326
                  radio Blaupunkt Koln M327
                  radio Blaupunkt Bremen M328
                  radio Blaupunkt Symphony M328
                  radio Blaupunkt Toronto M329/330

Waren die al mogelijk op een model van 1978 ?

Wim

Ben eruit.

De Koln is voor Europa geleverd in 1983, en de Monterey in 1983 voor de Amerikaanse versie.

Dus kopen dat ding. 😉

Ik had de Monterey in mijn 3.2 van ’84

Wim

Weet het niet zeker, en had geen tijd om te zoeken op Google.
                        Dit berichtje is ook tussendoor, maar kan hem zijn of anders de Montery van Blaupunkt.
                        Dus Google is Your friend. 💡

weet niemand of dit de originele radio was in de ’83 911? er staat er een te koop voor 100 eur. als het de juiste is koop ik hem natuurlijk.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.