originele speedlines Porsche 964 / 993 / 968 / 944

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop originele speedlines Porsche 964 / 993 / 968 / 944

• Maker
    Discussie
  • Originele Speedlines, geen reproductie
    (ex. Adrian Crawford, welke mij verzekerd heeft dat het originele waren, volgende de codes op de achterkant blijkt ie nog gelijk te hebben ook :relaxman: )

Velgen in zeer goede staat, doch niet perfect.
    Bij ‘refurbishment’zijn de ringen mee gespoten :bounce:
    Ik heb er mij niet aangestoord, de freaks zullen nu al beginnen freaken zeker. :sarcastisch :sarcastisch
    Soit, blijkbaar redelijk makkelijk op te lossen.
    Belangrijker geen borduurschade!

18 inch ET 50
    achteraan 255/35 ZR 18 (94Y)
    vooraan 225/40 ZR 18 (92Y)
    Banden zijn van einde 2009, nog in goede staat 4-5 mm profiel
    Type Marangoni Mythos

Komen dus van mijn 944S2 welke recent verkocht werd met de originele velgen.
    Passen volgens mij ook op 968 / 964 / 993 mogelijks zelfs 996 of boxter, maar kijk dit best even zelf na.

VP 3.600 euro
    Forumprijs 3.000 euro (voor de 4 :engeltje: )

DSCF7966.jpg

DSCF7967.jpg

DSCF7968.jpg

DSCF7969.jpg

DSCF7970.jpg

DSCF7971.jpg

DSCF7972.jpg

DSCF7973.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Dit zijn echte Speedlines met gegoten harten van Alessio.

Ik heb vorige zomer zo een opmaak setje 1350 betaald. Nieuwe buitenringen, nieuwe centercaps, nieuwe hardware en wielkuipen gestraald + poedergelakt zien die dingen er nu zo uit. Het etsen van de “Speedline for Porsche” is niet eenvoudig en heb ik anders opgelost :engeltje:
      Na Dinslaken 2016 zijn er wel meer mensen met interesse in deze velg maar de prijs moet redelijk blijven…

Ive

echt of niet echt, de Chinezen maken Alles tot in de perfectie na tegenwoordig.
        Voor mij blijven het mooie velgen.

Succes met de verkoop :drink:

Deze velgjes liggen hier nog

Doe een deftig bod zou ik zeggen en wie weet zijn ze van u :drink:

Hallo DST,

Draadje is al wat oud, maar zijn de velgen toevallig nog te koop of inmiddels verkocht?

Gr
            Klaas

Is al een oud draadje, maar velgen toevallig nog te koop of inmiddels verkocht?

Ik doe ook mee … waar is de popcorn gebleven? :popcorn:

[quote=”G-man” post=185937]Originele Porsche Speedlines zijn duidelijk te herkennen, want dat staat er gewoon op.
                  Als er geen speedline for porsche in de velgrand staat, dan heb je niet het neusje van de zalm.
                  [/quote]

Ik zou me daar niet blind op staren.
                  Als een origineel setje opnieuw gepolijst is – staat er niks meer in de velg rand :coolness:

Maar daar zijn dat weer “ets” setjes voor te krijgen – of stickertjes …

… wat natuurlijk ook een setje immi de echte looks kan geven :popcorn:

J

Originele Porsche Speedlines zijn duidelijk te herkennen, want dat staat er gewoon op.
                    Als er geen speedline for porsche in de velgrand staat, dan heb je niet het neusje van de zalm.
                    (Maar de rest van de zalm is ook lekker…)

Meer info hier..
                    http://forums.pelicanparts.com/3972899-post28.html

Als degene die ze gespoten heeft over de Speedline for Porsche inscriptie heeft gespoten dan heeft die je velgen mooi verprutst…
                    Maar ik denk dat je gewoon mooie speedline allessio’s hebt.

Haha
                      Vandaar 1997 ❓ ❗

Daar lijken ze inderdaad op:

die van DST zijn speedlines voor een 993 (RS)

Ongetwijfeld Speedlines …

Maar niet DE Speedlines For Porsche zoals we van de 964 “Bad Boys” Turbo kennen 😉

Dit zijn ook echte Speedlines:

… geleverd op de 993 Targa :coolness:

Zo zijn er RUF velgen – die ook door Speedline gemaakt zijn.

Al met al gewoon goede velgen :up:

Velgen zijn uit 1997 als ik mij niet vergis, dus wat laat voor de 964 Turbo

Ik had de stempels nagekeken met andere velgen welke als echte Speedline’s verkocht werden en deze leken mij te kloppen.
                              Daarnaast heeft – zoals gezegd – Adrian Crawford mij 3x verzekerd dat het echte waren, dus voor mij zijn wel originele speedlines voor Porsche maar waarschijnlijk niet de
                              deze voor de 964 Turbo. Hebben deze ook geen andere ET dan 50?
                              Soit, bij twijfel altijd welkom om ze te komen bekijken.

PS: De velgen wegen eigenlijk ook een heel pak minder dan de 18″ Victor Equipment’s welke ik enige tijd terug ff onder de 968 geprobeerd heb, dus nadelige impact op stuur gevoel ten opzichte van standaard velgen was veel minder

Blijft lastig met die originele speedlines. Is een nette prijs voor originele RS’en. Wellicht zijn er diverse types gemaakt voor de diverse bolides, maar dat aanzicht van die velg doet mij niet denken aan de originele voor de 964 turbo’s die ik dan weer ken. Die rondingen kloppen niet m.i. . De binnenkant oogt ook anders … :think:

velg02_2014-11-25.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.