Ouch!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • weer eentje minder..

ik vraag me af hoeveel van die 1300 stuks echt nog ongevalvrij zijn 😀

[quote=”Setakira”:3m5xz3wc]Van wanneer zou dit artikel zijn?

Onderaan staat dat zolang de wagen wordt vervangen is de eigenaar content maar Porsche maakt er al een tijdje geen meer… Waren ze niet gestopt aan een 1300 ipv 1500?

In Stuttgard aan de afdeling van de classic car collection stond voor de zomer één van de laatste nog met de beschermingsstickers erop. Waarschijnlijk voor één van de directeurs want een andere witte waren ze een lampje aan het vervangen in hun eigen onderhoudsgarage voor de bedrijfswagens naast de classic afdeling…[/quote]

Misschien dat er met de nodige euros er nog eentje van den band kan rollen.

Van wanneer zou dit artikel zijn?

Onderaan staat dat zolang de wagen wordt vervangen is de eigenaar content maar Porsche maakt er al een tijdje geen meer… Waren ze niet gestopt aan een 1300 ipv 1500?

In Stuttgard aan de afdeling van de classic car collection stond voor de zomer één van de laatste nog met de beschermingsstickers erop. Waarschijnlijk voor één van de directeurs want een andere witte waren ze een lampje aan het vervangen in hun eigen onderhoudsgarage voor de bedrijfswagens naast de classic afdeling…

[quote=”924″:3fy3npzy]Ze crashen ze precies graag 😕 Vorige week oid nog eentje in NL[/quote]

😆 klopt inderdaad, het is me ook al opgevallen hoeveel C GT er al gecrasht zijn. Het moet een serieus beest van een wagen zijn 😈

WIE KAN HEM TEMMEN…. WIE? 😈

Ik heb het op het andere forumook al gemeld.
              Zit je daar mooi met een paal tussen je benen in een P. 😈 😉

Ze crashen ze precies graag 😕 Vorige week oid nog eentje in NL

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.