Oud en nieuw 911 Targa!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Oud en nieuw 911 Targa!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • 992 Targa 4 GTS

Cool!! :applaus:

:up: :up: :up: :up: :up: :up:

+1

Rood interieur is voor mij top. Bij Singer zijn er ook zo een paar.

Mooie combo :up: :up:

Thanks voor de interieurfoto! Is inderdaad een interieur zoals ik het graag zie. Kleurrijk moet het zijn, kleurrijk moet het leven zijn … en dan past zo’n interieur daarbij. Complimenten!!! :respekt:

jouets à l’envie, félicitations :up:
                  het was mij eerst niet duidelijk tot ik Luc z’n onderschrift ging checken …

Luc, proficiat met de nieuwe aankoop :up: :up: :up: :up:

Amai, dikke proficiat met je goede smaak :respekt: :respect2: :hail:

dit mag wel op deze uitvoering .

Amai, ferme wagens zelle :applaus: De droom van velen… :up:

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.jpeg
                            Interieur foto voor Sensa.

proficiat met de aankoop :up: :up: :up:

Luc993cabrio; proficiat met uw 964 en 991 targa’s :first:

Schitterende wagens, best of both worlds :up:

Mss uwen nick name eens aanpassen :think: :happy:

:happy:
                                  Neen, ik zag een kleurrijk interieur, bordeaux rood schat ik en dan word ik nieuwsgierig!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.