Home › Forum › Zeverhoekje › Oud en nieuw en even geen Porsche.
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
26 juli 2014 om 14:33
Ik weet dat er op het forum nog mensen zijn die net als ik ook van andere merken klassiekers houden.
En nu kwam ik toevallig dit tegen op een Engelse site, en zijn dus sterk van plan om deze in gelimiteerde productie te maken.Van mij mogen ze hem gelijk op mijn oprit zetten. *luv
oud.
Dus kom je iets leuk tegen plaats het dan in dit draadje.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”deepee” post=255534]fiat 127
[/quote]
Als retro model wel goed geslaagd, lijkt er redelijk goed op, en is even lelijk !
[quote=”deepee” post=255535]vw T1 buzz
Deze is gewoon niet om aan te zien..
kill it with fire.De Mooiste BMW ooit gemaakt , de E9 coupé.
De CSL homage mogen ze van mij onmiddellijk in productie brengen by BMWAttachments:volkswagen ging een tijd terug ook terug de Karmann maken….gelukkig is het afgevoerd.
Ik vind dat de oldie op die manier zeer veel charme verliest. Meestal trekt het nieuwe model ook op geen bal.Vespa doet het ook op die manier.
Heb jaren met oude vespa’s gereden (10 tal heb ik er gehad)….ook daar is de tendens: nieuwe modellen uitbrengen met de oude topper namen, die er dan in de verste verte nog niet op trekken.de Jaguar Mark 2 modern recreation
na de E-type Lightweight van 1963 heeft designbaas Ian Callum de nieuwe mk2 voorgesteld. Het eerte model uit 1959 (mk1) werd gedurende 18 mnd grondig hertekend en volledig gemoderniseerd met de hulp van atelier Classic Motor Cars.
… Nu is het nog wachten op de moderne versie van de XJS :happydance:
bron news automoto TF1
[quote=”deepee” post=175014]Aston Martin brengt in 2015 de luxenaam Lagonda terug.
[/quote]
Knap nieuw ontwerp! Die vintage Lagonda daarentegen lijkt wel een platgeslagen Volvo 760.[quote=”cabrio wim” post=174367]Ik weet dat er op het forum nog mensen zijn die net als ik ook van andere merken klassiekers houden.
En nu kwam ik toevallig dit tegen op een Engelse site, en zijn dus sterk van plan om deze in gelimiteerde productie te maken.Van mij mogen ze hem gelijk op mijn oprit zetten. *luv
[/quote]
Hmmm. Is dit een grap? Zien we hier een Porschuar of een Jaguorsche?
Aston Martin brengt in 2015 de luxenaam Lagonda terug. De vierdeurs limousine is volledig handwerk en bijzonder exclusief. Zozeer zelfs, dat het Britse merk hem uitsluiteind in het Midden-Oosten zal verkopen.
Je voornaam zal dus met sjeik moeten beginnen, wil je de Lagonda kunnen gebruiken als vervanger van een Rolls-Royce of een Bentley. Of wie weet, wanneer u nog zo’n oude Maybach in de garage hebt die aan vervanging toe is.
De prijs is nog een grote onbekende. Al is met dit concept duidelijk dat die vooral afhangt van wat de klant wil. En dan is het nog zo dat Aston zelf wel zal bepalen of de klant Lagonda-waardig is, want het merk zal zelf de potentiële klanten selecteren. Deze schets maakt alvast duidelijk dat Aston teruggrijpt naar het beroemde design van de fel gecontesteerde Lagonda van eind de jaren ’70. Hopelijk voor de klanten is dat ook de enige link, want die Lagonda was legendarisch onbetrouwbaar.
Lagonda was een apart Brits merk, dat in de jaren ’40 in handen viel van Aston Martin. Midden de jaren ’60 vierde het zijn wederoptreden. Oorspronkelijk leek het de bedoeling dat een SUV de eerste nieuwe Lagonda zou worden, maar uiteindelijk koos het merk dus voor deze optie. Lagonda had in de jaren ’30 een flinke reputatie opgebouwd dankzij racesuccessen, maar ging ten onder in de crisis van die tijd.
[quote=”stoffels70″ post=174412]Die Volvo coupe is de Max, direct bestellen verdomme [/quote]
Onmogelijk for now… Dan maar iets anders besteld als daily…. Next best thing en het begint met Po*******
deze stonden al in een andere thread:
[quote]… het andere duitse merk heeft plannen om de CS opnieuw te bouwen op basis van de huidige BMW 6-serie. Afhankelijk van de motor zijn 320 tot 560 pk mogelijk, terwijl de prijzen tussen 75.000 euro en 130.000 euro zouden schommelen.
nog meer beeldmateriaal op deze pagina van David Obendorfer
[quote]designer Pawel Czyzewski tekende voor bugatti een nieuwe Gangloff concept van de legandarische 57sc Atlantic Coupe uit 1935:
[quote]… deze testudo: een kruising chevrolet corvair / e-type 2+2
Die nieuwe E type heeft wat weg van een 928. Zal alvast een extra plaats voorzien op den oprit 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.