Oud lid, toch maar even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Oud lid, toch maar even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo heren,

Ik lees al een hele tijd dit mini-forum mee, misschien moet ik mij toch maar even voorstellen.

Ik ben Giel, 27, IT’er en in mijn vrije tijd sleutel ik al eens graag aan auto’s.

Momenteel ben ik in het bezit van een Porsche 993C2, een 944NA Racer en een 944S2. Alledrie plezierwagens. Ik probeer hier en daar wat trackdays mee te pikken, en af en toe wordt de nurburgring eens onveilig gemaakt.

De 944 racer zullen jullie misschien herkennen als de oude van Hellraiser, daarvan heb ik de motor half uit elkaar gehaald en alles vernieuwd.

De 993 was eigenlijk een investering, maar ik kan zoiets niet laten staan. Ik heb al een setje R888’s liggen en deze gaat ook lichtjes omgebouwd worden om mee te gaan knallen.

De 944S2 als laatste heb ik erg goedkoop op de kop kunnen tikken, die is om in quasi-showroomstaat te zetten en dan te verkopen om mijn auto-hobby te blijven sponsoren.

3porsche2.JPG

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Nice :applaus: :up:

welkom op het mini-forum met een mooie maxiverzameling :applaus:

welkom en knappe wagens heb je daar *luv

XXX

Welkom en euhm, netjes wat je daar hebt staan :respekt:

wekom

bij de porsches freaks
              :drink:

Welkom met al je *porsche

Benvenuti,

Mooi verhaal met mooie Porsches. :up: :respekt:

Ciao,
                  Luc

Wim

Welkom Giel, en mooi Porsches. :up:

Welcome 😉

En die rode 944 komt me inderdaad van ergens bekend voor :mrgreen:

jan

mooi verzamelingske heb je daar !

Van harte welkom Giel op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.