oude bekende van ons.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop oude bekende van ons.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Mushroom schrijft:

Wie is Cloaca, en wat is weinig? 🙂

forgive me maar nu moest ik toch wel aan de befaamde kakmachine van wim delvoye denken, ook een kunstwerk dat wel 😆

klikkerdeklik ff inloggen dan zie je ze 8)

Wie is Cloaca, en wat is weinig? 🙂
          Moeten wel 16″ zijn, of 17″ (als dat tenminste bestaat) :mrgreen:

Jammer mushroom, chromen fuchsen heeft clocoa in de verkoop voor niet al teveel. 😉

Anoniem

Spijtig Mushroom ,was inderdaad een mooie kans .

Ik was ook overwegingen aan’t maken hoor (twijfelen dus ;))

+
                Hij was (deels) opgeknapt
                De kleur icm de mat alu rolbeugel stond mij aan
                Waardevast

Kopen in Nederland is weer extra gedoe
                Hij was nog 1 jaar te jong om ‘m voordelig in te schrijven
                Heb niet echt plaats om ‘m te zetten
                Hoe mooi hij ook was, hij heeft niet de pure lijn van de coupé
                Moesten (dure) Fuchsen onderkomen
                Verbruikt weer nog meer dan de 996
                En eigenlijk… heb ik ‘t meer voor de pré-impacts momenteel. Op de ranglijst van “schoonheid” (die nogal eens verandert bij mij) bengelt de impact bumper redelijk vanachter, meer dan waarschijnlijk omdat ik ooit al eens zo eentje gehad heb. De pré-impacts die ik vroeger afgrijselijk lelijk vond staan nu met stip op 1, de 964 is een evergreen en misschien wel het meest “911” en de 993 heb ik lang de mooiste gevonden. 996, 997, en 991 doen niet mee wegens “te recent” 😉

Je ziet : twijfel alom 😉
                Eerst de stal en dan de varkens is een bekend spreekwoord 😉
                Maar… dit was echt een mooie en “de mooiste” bestaat gewoon niet in Porscheland, ze hebben allemaal wel iets 💡

Wim

In feite zijn dit de koopjes, en moet je daar gewoon snel bij zijn. 💡

Ik weet wat de eigenaar erin gestopt heeft, en kan je vertellen dat dit een serieuze aderlating geweest is als hij hem na 2 jaar ingeruild heeft, verplicht of niet.
                  Want verkopende garage zal ook zijn marge willen op de verkoop.

Dus moraal van dit verhaal, Hollanders en Belgen twijfelen teveel, wij kopen liever auto die opgeknapt of wat aan gedaan moeten worden, stoppen er veel geld in, en als het fout gaat is het den Duts die er met gaat lopen. 😆 😉

spijtig mushroom, ik zag u er al mee rondtoeren 😉

Wim

En naar de Heimat gegaan Bart, of weet je dit niet. 💡

Net gebeld om te gaan kijken en hij was reeds verkocht… 😥

Wim

Nog niet verkocht, maar zou voor ik naar daar toe ga voor alle zekerheid maar even bellen met bedrijf. 💡

Is hij verkocht?
                            Ik dacht misschien morgen eens te gaan kijken…

Wim

Vandaag telefoon gehad uit Duitsland betreffende de targa, en wat bleek, het was dezelfde eigenaar die mijn groene ’85er cabrio gekocht had.
                              Hij had aan verkoper gevraagd door wie de auto gedaan was, en documentatie opgevraagd.
                              Zodoende heb ik vandaag alle info en foto’s naar Duitsland gestuurd.
                              Dus zal wel weer naar de Heimat vertrekken. 🙁

Anoniem

Mushroom schrijft:

😯
                                O boy, o boy, o boy…
                                Wat een mooie.
                                Daar een stel gechromeerde Fuchsen onder (ja, ‘k heb net nog eens naar No Man’s Land gekeken) 8)

Waarom ben ik toch zo’n twijfelaar?? 😳
                                Enneuh, waarom heb ik geen garage om ‘m in te zetten… 😡

Je mag hem bij mij zetten, wel sleuteltjes achterlaten dan hé 😀

Ziet er inderdaad een mooi exemplaar uit.

Daar heb ik nog in gezeten……. was een plaatje ❗ Wat jammer dat hij van eigenaar gaat wisselen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.