Oude boxen eruit en nieuwe erin…maar welke?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Oude boxen eruit en nieuwe erin…maar welke?

• Maker
    Discussie

• Anoniem

hoi

Voor de compo set moet je eerst weten welk soort geluid je het mooist vind. strak en agressief (meer de amerikaanse merken) of heel scherp en iets zachter (de europese merken). Voor de sub of je graag heeel diep gaat of liever een strakke korte bas? De versterker is afhankelijk van welke keuze je hierboven maakt natuurlijk. Ook zeer belangrijk is welke muziek je vooral speelt en zeker wat je budget is.

Mocht je vragen hebben, je mag gerust vragen.
      groetjes
      Mark

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Anoniem

Dan zou ik eigenlijk maar 1 compo steken maar een goeie. De sub zou ik relatief klein houden, bv een 10″ (25cm) ipv een 12″ (30cm). 4boxen heb je eigenlijk niet nodig, dat is toch niet goed voor de staging in je wagen, enkel voor het comfort voor de eventueel achterste passagiers. Je kan dat altijd doen hé maar ik zou dat dat bedrag eerder investeren in een goede set vanvoor en een deftige sub. Dan uiteraard ook je bekabeling niet vergeten en je zekeringen!!!!! Heel belangrijk, je kan geen goed muziek hebben zonder goede bekabeling.

mocht je mijn installatie eens willen zien dan moet je maar eens op de site kijken naar die blauwe boxster…..thats mine. Of eens beluisteren, laat het dan maar weten hé. Ik ben van Antwerpen

nog vragen, just shoot.

Ko

Hoi Mark,

Ik luister nog veel rock/hardrock. Dus ik ga liever voor de wat strakkere agressievere sound. Dit betekend dus Amerikaans merken? Voorbeeld? (een echte leek dus 😕 voorbeelden van aan te raden merken? Budget is overigens niet gigantisch dus ik zoek eerder naar een goede middenmaat

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.