oude liefde roest niet …

Home Forum Zeverhoekje oude liefde roest niet …

• Maker
    Discussie
  • waar moet dat heen ??? op het porscheforum lees je constant over lotusrijders die hier scheve schaats komen rijden, transaxle freaks die vreemd gaan met fewawi, SC’s verleidelijk naast/onder golfjes of lotussen in één garagebox, karmannen opgelapt met porscheonderdelen … kan het nog gekker ??
    jawel en don’t shoot me, een prachtige frisse 89er 944s2cab met pijn in het hart uit je garage laten vertrekken om plaats maken voor een old british stylish lady. een droom die in vervulling gaat. slechts één dingetje heeft ze gemeen met al het duitse geweld hier, ze draagt een katoentje tot net boven de knie in speedgelb (primrose yellow is niet haar originele kleur).
    om heimwee te voorkomen gaat ze zich topless naast de boxster mogen neervlijen, geflankeerd door een 3.8L mk2 en een 3.6L XJ-SC. m’n 993 RS project gaat in de zomermaanden even aan de kant moeten

series15E-type68.jpg

sDQNcs.jpg

We zijn dus aardig op weg om de vrouwtjes te plezieren:

een Jaguar in de garage,
    een leeuw in bed,
    een vos aan de kapstok
    …en een ezel die het allemaal betaalt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Wow Dirk, wat een ferm machien…ook altijd mijn natte droom geweest…heb er nog ene weten staan in een ouwe scvhuur vol stof en platte banden voor niet veel geld.
      Stom,stom,stom om hem toen te laten staan.
      Ik wil wel eens komen kijken …ook naar je 3.8

daar mogen gerust kleintjes van komen, gaat snel van het nestje af geraken 😀

je was toch binnen voor de storm hopelijk, hij ziet er echt mooi uit!!!!

Whowwww!!!!

vandaag voor het eerst op pad geweest naar een lokaal treffen. ik stond nauwelijks geparkeerd en ze werd al opgevrijd door een duitse leeftijdsgenoot. wat als daar ooit kleintjes van komen?

356_xke.jpg

knappe wagen.

Prachtig, kan je meteen mee naar de concours d’elegance 😉

@python: er was nog een krak met gouden handjes die Ronny heette, op een boogscheut van bij ons woonde, bij VAB werkte en in z’n vrije tijd sleutelde aan jags en RR. maar hij is op veel te jonge leeftijd van ons heen moeten gaan.

@stekki
                    : zo’n oude JAG rijdt verrassend scherp zo zonder stuurbekrachtiging en onafhankelijke wielophanging rondom, ook bijzonder vlot met een 4.2L straight-6 van +200 PK en veel koppel in lage toeren.

vandaag dus wat uurtjes gesleten onderweg, bij de RDW in NL en douane in B. maar het wachten heeft geloond. morgen naar de keuring en nog de verzekering in orde brengen. O-platen heb ik al
                    tot slot en op verzoek nog wat extra foto’s van de yellow duchess in haar nieuwe habitat.

XKEmozaiek.jpg

LINK naar de foto’s in XL-formaat

Dat is’m ,mekanieker (heel bekwaam persoon) zijne maat Cyrille is (was) de carrossier .
                      Nogmaals gefeliciteerd met je mooie Jag , echt een pracht ding !

Congrats! Hoe rijdt zo een Jag eigenlijk??

F

Hey DP. Had deze post gemist maar bij deze nog proficiat met de aanwinst.
                          Als de vakantieplanning het toelaat zal ik’m live bewonderen in Schaffen.

ja, als je de carrossier op rust van het dealership in herentals bedoelt. maar intussen telt RAMC als multimerkenclub +160 leden. dus neen, ik ken de leden niet allemaal. [size=1]wel bijna alle auto’s en de copilotes.
                            [/size]
                            @ DST: cars & coffee in Buggenhout zal ik niet kunnen halen (import & papperasserij voor douane/keuring/verzekering/nr-plaat) lukt me niet op een paar dagen tijd. maar ik maak nog wel eens een omweggetje zodra ze op de baan kan.

De RAMc ,dan ken jij een zekere Johnny Jaguar ?

Proficiat !

Je weet mij wonen hé
                                Tot binnenkort 🙂

dank jullie wel allemaal voor het begrip en de appreciatie!!! het is toch altijd FF bang afwachten hier omdat er een porsche plaats ruimt voor een vreemd merk.
                                  zijn er hier bezoekers aan de “Fly & Drive In” te schaffen op 15 en 16 augustus? Daartegen zal het beestje zeker klaar moeten zijn qua papieren, taksen en verzekering. mss tref ik wel één van jullie daar bij het voorbehouden lapje parking van de RAMc oldtimerclub.

DSC04500.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.