Oude liefde roest niet, of toch…

Home Forum Zeverhoekje Oude liefde roest niet, of toch…

• Maker
    Discussie
  • t’Is wel geen Porsche maar ik denk dat er hier toch ook liefhebbers van onderstaande bijzitten.

Gisteren een projectje van iemand overgenomen die het na twee jaar en evenveel geld niet meer zag zitten om hier nog aan verder te werken.

IMG_3552.JPG

Voor mij was het een oude liefde daar ik in de kelder ook nog een kleine verzameling had staan, deze heb ik ongeveer vijf jaar geleden rijdend en gepoetst weggezet wegens tijdsgebrek en andere interesses, Porsche, weet je wel 😉

Vandaag dan de dekens er vanaf gehaald en naar boven gebracht, 😯 wat zagen ze er uit 😥 beschamend, vuil, stoffig, roestvorming, gashendels die vastzaten, maar toch hoop, bij eentje ging de gashendel nog wel vlot en deze heb ik proberen te starten. Ongelooflijk maar na twee kicken was hij weg :happydance:

IMG_3554.JPG

De volgende weken, maanden staan dus in het teken van het projectje verder af te werken en de rest terug tot leven te roepen.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Anoniem

Voor mij zo’n monkey graag … 🙂

Hier hetzelfde; onze oudste zoon is er ook helemaal weg van. Heb ook een origineel exemplaar voor hem gekocht. Honda Dax is ook een waarde vaste klassieker !

Amaai, mijne zoon (rijdt ook met zo een Dax geval) begon direct te kwijlen bij het zien van die foto’s :up: :up: :up:

Deju had dat eens gezegd toen ik bij u was, die had ik wel willen bewonderen….
            Staan die te koop?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.