oude liefde roest niet …

Home Forum Zeverhoekje oude liefde roest niet …

• Maker
    Discussie
  • waar moet dat heen ??? op het porscheforum lees je constant over lotusrijders die hier scheve schaats komen rijden, transaxle freaks die vreemd gaan met fewawi, SC’s verleidelijk naast/onder golfjes of lotussen in één garagebox, karmannen opgelapt met porscheonderdelen … kan het nog gekker ??
    jawel en don’t shoot me, een prachtige frisse 89er 944s2cab met pijn in het hart uit je garage laten vertrekken om plaats maken voor een old british stylish lady. een droom die in vervulling gaat. slechts één dingetje heeft ze gemeen met al het duitse geweld hier, ze draagt een katoentje tot net boven de knie in speedgelb (primrose yellow is niet haar originele kleur).
    om heimwee te voorkomen gaat ze zich topless naast de boxster mogen neervlijen, geflankeerd door een 3.8L mk2 en een 3.6L XJ-SC. m’n 993 RS project gaat in de zomermaanden even aan de kant moeten

series15E-type68.jpg

sDQNcs.jpg

We zijn dus aardig op weg om de vrouwtjes te plezieren:

een Jaguar in de garage,
    een leeuw in bed,
    een vos aan de kapstok
    …en een ezel die het allemaal betaalt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Gelukzak …!

Deepee, knappe aanwinst! Proficiat!

Proficiat deepee. Dat gaat verdorie snel bij u. (Auto vinden en kopen)
          Veel plezier ermee.

[quote=”deepee” post=206327]meer foto’s volgen zodra ze afgeleverd wordt. en ik denk zelfs Sensa dat , indien getolereerd tussen al dat jong duits geweld, ze naar ‘lago di garda’ zal willen over een paar weken. zou jij zo’n oude vrijster daarvoor een vrijbrief geven ;-/ ??[/quote]

De eer en het genoegen zijn volledig aan onze zijde!

Kortom, geweldig!! Kom maar af!!!!!!! We spreken allemaal Engels als we zo’n Engelse Dame van stand tegenkomen!

Is idd een beauty, altijd al zot geweest van dat model, is een van de mooiste wagens die er zijn, verwen hem maar goed 🙂

inderdaad de series anderhalf genoemd (als tussenfase naar de series 2) met nog de lichten en pinkers boven de bumpers.
                origineel waren haar koplampen ook open conform US legislation, maar ze is door de vorige eigenaar met glazen afdekplaten en kleinere koplampen gebackdated naar series 1 look. ik wil ooit ook nog de rocker switches op het dashbord door toggle switches vervangen.
                verder vind ik de auto ‘close to perfection’.

verzamelaars zijn gek van de series 1 onder andere omwille van de mooiere vloeiende lijnen door de afgedekte koplampen. maar puristen geven de voorkeur aan de 1 1/2 owv de technische verbeteringen (grotere motor, gesynchroniseerde 1ste versnelling, meer comfortabele zetels) en de looks, want de series 2 met de grotere amerikaans ogende lampen onder de bumpers vallen niet meteen in de smaak bij de meesten.

Proficiat prachtige wagen en speciaal kleurtje

1968 das dan de 1 1/2 serie zoals ze die noemen of niet ?
                    Ik zie dat die nog wel glas over zijn koplampen heeft dus veronderstel de serie 1 koets met de kleine achterlichtjes ?
                    …….Prachtig…!!!!

Ook al is ‘t geen P, toch hartelijk gefeliciteerd met je aankoop!

Net als de rest wacht ik graag op wat meer foto’s als the English Lady is geleverd.

meer foto’s volgen zodra ze afgeleverd wordt. en ik denk zelfs Sensa dat , indien getolereerd tussen al dat jong duits geweld, ze naar ‘lago di garda’ zal willen over een paar weken. zou jij zo’n oude vrijster daarvoor een vrijbrief geven ;-/ ??

wow Deepee, een klassevolle klasbak, dikke proficiat met je goede smaak 🙂

@ Floere – post ne keer 944 foto’s van jouw gevallen topless Madame! Misschien staan de woorden niet in de juiste volgorde, maar je weet wat ik bedoel!

En : Proficiat!!!!!

@ Deepee : wat moet ik jouw nog schrijven na zo’n post. Prachtige kleur, prachtige auto, goede smaak, dat gaat zeker niet misstaan in de garage. Of nog beter : wie wil dit niet in zijn garage of onder zijn/haar kont bij het cruisen! Ik zou tem wel een keer IRL willen zien!!!!
                            Je hebt toch nog meer foto’s dan deze vermoed ik??

Proficiat!

Hey Deepee, allereerst veel plezier met de nieuwe aanwinst! Have Fun.
                              Weet dat de 944 zal vertroeteld worden door mij en ons madam ( madam moest nooit een cabrio hebben, maar is gevallen voor de mooie lijn van de 944!). Me very happy.
                              Grtz floere.

Wim

Das een van de Engelse sigaren die beter zijn als een Cubaanse.
                                Gefeliciteerd met de aankoop, zo’n prachtige auto mag je hier best laten zijn.

Prachtig Deepee, als straf zal ik je RS project wel overnemen 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.