oude liefde roest niet …

Home Forum Zeverhoekje oude liefde roest niet …

• Maker
    Discussie
  • waar moet dat heen ??? op het porscheforum lees je constant over lotusrijders die hier scheve schaats komen rijden, transaxle freaks die vreemd gaan met fewawi, SC’s verleidelijk naast/onder golfjes of lotussen in één garagebox, karmannen opgelapt met porscheonderdelen … kan het nog gekker ??
    jawel en don’t shoot me, een prachtige frisse 89er 944s2cab met pijn in het hart uit je garage laten vertrekken om plaats maken voor een old british stylish lady. een droom die in vervulling gaat. slechts één dingetje heeft ze gemeen met al het duitse geweld hier, ze draagt een katoentje tot net boven de knie in speedgelb (primrose yellow is niet haar originele kleur).
    om heimwee te voorkomen gaat ze zich topless naast de boxster mogen neervlijen, geflankeerd door een 3.8L mk2 en een 3.6L XJ-SC. m’n 993 RS project gaat in de zomermaanden even aan de kant moeten

series15E-type68.jpg

sDQNcs.jpg

We zijn dus aardig op weg om de vrouwtjes te plezieren:

een Jaguar in de garage,
    een leeuw in bed,
    een vos aan de kapstok
    …en een ezel die het allemaal betaalt.

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • Eén van mijn all-time favorites en bij de mooiste wagens ooit gemaakt, respect! Helaas reikt mijn budget (nog) niet ver genoeg voor zo een beauty.

het motorblok is DE straight-6. zwaar overgedimensioneerd en daardoor zeer robuust. deze lag al in de LeMans winning XKs van de jaren 50 en is men blijven gebruiken, ook in de sedans, doorheen de jaren 60 en 70 (met wat nieuwe ontwikkelingen tot AJ6 geworden) tot begin jaren 90 in de XJS. onze milieunormen hebben het beestje uiteindelijk genekt.

Congratz!

Is dit de v8 of een v12 ?

Wauw, wauw! My all times favorite! Congratz!

Wooow, mijn natte jongensdroom.

Me like!!!

what can I say…..een E-type….pfffffffffff, tjah, nja

ALOOKES, een van de mooiste auto’s ooit gemaakt!!!!!! Proficiat!

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.