Our idea of …

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Our idea of …

• Maker
    Discussie
  • Blijft een knap filmke, met echte Porsches 😀

[video width=425 height=344 type=vimeo]39424048[/video]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
    • Met die Ruf V8 wil ik wel eens rijden .

nice, gewoon genieten :music:

zalig concert! :music:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=dg2kwwl64Fk&feature=relmfu[/video]

8 Minuutjes genieten :driver:

😯 :applaus: 😯

Nie te doen ,ik denk dat je best geen verkeers drempels tegen komt 🙄 Wel de max als je wil gezien worden :wtf:

Niet normaal . :applaus: :applaus:
                  Even naar de supermarkt met je racemonster 😉 je mag zelf parkeren op een gehandicaptenplaats .
                  Ik zou er in overnachten vrees ik als zo’n wagen in mijn garage stond .

Bedankt voor het filmpje

Uit de garage of uit uwen auto? :sarcastisch :respect2:

Moet toch schitterend zijn om dit in je garage te hebben. Ik denk dat ik er niet meer uit kom 🙂

XXX

pff, weer wat letters vergeten, weeral last van dystypie, tijd voor een Single Malt of zo peis ik :engeltje:

XXX

Dat was netjes, leuk filmpje om te kijken. Moet fantastisch zijn om meeop onze typisce Belgische wegen mee te rijen, spoorvorming, putjes, kuilen,… 🙄

fantastisch!!! :respect2:

[video width=425 height=344 type=vimeo]50473835[/video]

Linkje voor Funny 🙂

knap

Leuk filmpje .
                                  In je eerste post zie ik nog steeds geen filmpje ,inderdaad slechte compjoeter 😉 (Ipad).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.