- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 april 2010 om 13:15
Vrienden, ook ik heb in het verleden vaak mensen sterk aangeraden om voor banden naar de alombekende Roegiers in Sleidinge (tegen Wondelgem/Gent) te gaan, wegens onklopbare prijzen. Mijn laatste aankoop waren de huidige 235/45/18’s die op mijn 5-reeks liggen, en waar ik 500 euro voor de complete set van 4 betaalde, daar waar Auto 5 spreekt van prijzen rond de 300 tot 400 euro per band naargelang merk! (goed, de banden die ik voor 500 euro kocht zijn van een relatief onbekend merk, maar ze zijn goed, en ik kon ook Pirelli’s krijgen voor 700 euro per set!)
Doch mijn schoonbroer, die op mijn aanraden ook naar daar ging gaan dit weekend, en wat rondsurfte op het net voor het correcte adres, zou echter een ‘waarschuwing’ van iemand gevonden hebben; dat Roegiers overgenomen zou zijn, en dat de nieuwe prijzen enorm veel hoger zouden liggen??!! En het aldus niet langer de moeite zou zijn om naar daar te gaan…!
Heeft iemand anders ook al dergelijke berichten gehoord?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.