overstap van 964 C2 naar 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! overstap van 964 C2 naar 996 4S

• Maker
    Discussie

• Ivo Tiesema
    Deelnemer

Na een paar maanden wikken en wegen gezien en prijsontwikkelingen toch de overstap gemaakt van 964 naar 996 4S MKII.
      Ben er zeer content mee. Wat een grote auto is dit in vergelijking met de 964 . Vooral de dikke kont met doorlopende reflector is een lust voor het oog.
      De wagen is van 2003 in Midnight Blue.

Zal direct enkele foto’s posten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
      • Ieder zijn ding uiteraard. Ik heb bewust de originele S bewaard en vervangen door een rode S. Geen spuitwerk dus.
        Mocht ik het niet meer willen of de Porsche verkopen dan gaat de originele S er weer op geplakt worden.

Ieder zijn ding uiteraard. Ik heb bewust de originele S bewaard en vervangen door een rode S. Geen spuitwerk dus.
          Mocht ik het niet meer willen of de Porsche verkopen dan gaat de originele S er weer op geplakt worden.

Ik vind net dat die S wat duidelijker aanwezig mag zijn ; ok, de reflector verraadt al heel veel natuurlijk, maar een grijze S is toch vaak maar, euh grijs 🙂

Ik vind net dat die S wat duidelijker aanwezig mag zijn ; ok, de reflector verraadt al heel veel natuurlijk, maar een grijze S is toch vaak maar, euh grijs 🙂

Ieder zijn smaak hé, prachtige wagen ! rijdt super en prijs/kwaliteit niet te kloppen maar die rode S vind ik echt overbodig.
                  Alsof je Porsche zelf nog niet genoeg sportiviteit en kracht uitstraalt en net of je moet tonen dat het een S is…
                  Neen, zou niets voor mij zijn. Zoals ik al zei prachtige / goede wagen !

Ieder zijn smaak hé, prachtige wagen ! rijdt super en prijs/kwaliteit niet te kloppen maar die rode S vind ik echt overbodig.
                    Alsof je Porsche zelf nog niet genoeg sportiviteit en kracht uitstraalt en net of je moet tonen dat het een S is…
                    Neen, zou niets voor mij zijn. Zoals ik al zei prachtige / goede wagen !

idd bladerunner !!
                      niks beginnen afplakken. met tandflosdraad de S er af pulken. enkele laagjes met spuitbusje rode vernis en met dubbelzijdige kleefband de S terug op z’n plaats.

idd bladerunner !!
                        niks beginnen afplakken. met tandflosdraad de S er af pulken. enkele laagjes met spuitbusje rode vernis en met dubbelzijdige kleefband de S terug op z’n plaats.

rode spuitbus :salut:

rode spuitbus :salut:

Heb k ook opgemerkt, en dan misschien nog eens douane-kosten 😉

Maar t is wel heeeeeeeel mooi 😀

Heb k ook opgemerkt, en dan misschien nog eens douane-kosten 😉

Maar t is wel heeeeeeeel mooi 😀

shipping kosten zijn bijna evenveel 😯

shipping kosten zijn bijna evenveel 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.