overstap van 964 C2 naar 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! overstap van 964 C2 naar 996 4S

• Maker
    Discussie

• Ivo Tiesema
    Deelnemer

Na een paar maanden wikken en wegen gezien en prijsontwikkelingen toch de overstap gemaakt van 964 naar 996 4S MKII.
      Ben er zeer content mee. Wat een grote auto is dit in vergelijking met de 964 . Vooral de dikke kont met doorlopende reflector is een lust voor het oog.
      De wagen is van 2003 in Midnight Blue.

Zal direct enkele foto’s posten.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
    • Ive

[quote=”Ivo 3.6″ post=183538][quote=”Ive” post=183532]dikke 4s
        en het verbruik???[/quote]

1 ltr :9,3 km bij normaal gebruik (140 km/u)
        maar verbruik interesseert mij eigenlijk niet. Een Porsche koop je niet om een zuinigheidsrecord neer te zetten.[/quote]

Uiteraard, maar het is altijd nuttige achtergrondinfo voor iemand die twijfelt aan de aanschaf van zo’n wagen hé.
        Een vriend van mij kocht een paar jaar geleden een 996 van 2000 en die kreeg hij niet onder de 16l/100km. Dan schrikt zo iets toch af natuurlijk (Hij had er wel meerdere problemen mee ook hoor dus was eigenlijk een miskoop)
        Bedankt alvast om het te laten weten 🙂

[quote=”FirstP” post=183567] Wat me opvalt is dat de 996 4S cabrio toch altijd zeer duur is t.o.v. de gesloten versie. => zijn deze dan zo zeldzaam?[/quote]

996 C4S Coupe – 17,298
          996 C4S Cabrio – 5,757

knappe wagen, en idd. wat een sexy kontje :lekker:

F

Voor mij ook een van m’n favorieten. :up:
              Wat me opvalt is dat de 996 4S cabrio toch altijd zeer duur is t.o.v. de gesloten versie. => zijn deze dan zo zeldzaam?

XXX

Ferme achterkant hoor :up:

Weer een dikbil erbij altijd mooi

[quote=”Ivo 3.6″ post=183524][quote=”Mushroom” post=183517]Een dikbil! Altijd goed! *luv[/quote]
                    ja lekker hé!!

Ik kan beter niet kijken naar dat lekker achterste alvorens ik ga slapen, ik krijg daar van die rare dromen van *luv *luv

[quote=”Ive” post=183532]dikke 4s
                      en het verbruik???[/quote]

1 ltr :9,3 km bij normaal gebruik (140 km/u)
                      maar verbruik interesseert mij eigenlijk niet. Een Porsche koop je niet om een zuinigheidsrecord neer te zetten.

knappe verschijning, ziet er echt een beestje uit *luv

Ive

dikke 4s
                          en het verbruik???

ouch, zo schoon dat het zeer doet!!! prachtige wagen! veel plezier ermee.

+1 :respect2:

Wat een wagen… *luv

De 996 4S blijft altijd één van mijn favorieten.

[quote=”Mushroom” post=183517]Een dikbil! Altijd goed! *luv[/quote]
                                  ja lekker hé!!

knappe 996

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.