OZ ALLEGGERITA HLT 18″ Porsche Cayman R Foto’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OZ ALLEGGERITA HLT 18″ Porsche Cayman R Foto’s

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Als jij het maar mooi vind…dat is het belangrijkste….al de rest is :popcorn:

ik vind het knap! Al komen banden natuurlijk schooner uit op een zilveren velg, zeker als het laagprofielbanden zijn.

Echter, ga helemaal niet akkoord met 993. Zwarte en rood = match made in heaven

Ja, ook sorry, maar ik vind dat zwarte gat dat er ontstaat bij zwarte velgen maar niks…er moet minstens toch iets van chroom of zilver opzitten.
          ‘t Is zo precies of je de wielen wil wegsteken.Ik vind trouwens die zwarte accenten ook niet mooi op een rode. Gelukkig is het jouw auto natuurlijk…wie betaald bepaald…

[quote=”993″ post=181356]Ik vind de zilveren velgen mooier[/quote]

+ 1

Sorry hiervoor maar je hebt een knappe P :applaus:

ikke vind deze titaniums ook mooier dan zilveren, maar dat wisten jullie al zeker :happy:

DSC03278.jpg

Ik vind de zilveren velgen mooier

[quote=”youyou” post=181339]mooie wagen in het geheel, zwart past goed bij rood :up:[/quote]

Kon het niet beter verwoorden 😉

Knap !

Dat valt opzich nog wel mee er zijn ook mensen die labeltjes posten met wel 200 gram verschil.
                    ik denk als je het verschil van standaard velgen gaat wegen dat je pas gaat schrikken.
                    En ook nog je banden zullen allemaal verschillend wegen.
                    En dan plakken ze er ook nog eens lood in om uit te balanceren 😛 aan de ene kant meer dan de ander 😉
                    De voorkant zit wel mooi dicht bij elkaar.

Ik irriteer me er wel aan 😉 ik hou van perfectie

Ik wist niet dat er zoveel verschil kon zitten in het gewicht van de velgen.
                      30 Gram in de voorste en 120! gram in de achterste. 😯
                      De Sergio was misschien ne vakantiewerker? 😆

*luv zeer knap :applaus:

Misschien wel maar ik vindt het prima zo en ook kwa rijden vindt ik 18inch nu al beter voelen.
                          Beter gevoel voor de limiet. Ook worden deze velgen in niet groter dan 18inch gemaakt.
                          En nog belangrijker deze combinatie is zelfs minder gewicht dan de originele!

Ive

Vind ze super knap, maar zoude ze ni in 19″ knapper geweest zijn???
                            Is persoonlijk ze 😉

mooie wagen in het geheel, zwart past goed bij rood :up:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.