OZ Futura velgen 9Jx17 H2 E50 en 8 ½ Jx17 H2 E56

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop OZ Futura velgen 9Jx17 H2 E50 en 8 ½ Jx17 H2 E56

• Maker
    Discussie

• kristpie
    Deelnemer

PICT1703.JPG

PICT1702.JPG

PICT1697_2012-12-10.JPG

PICT1697.JPG

Na mijn Porsche 914 is er nu een 944s bijgekomen. Er zaten OZ Futura velgen onder. Maar persoonlijk vind ik deze te kolossaal voor onder mijn 944 en ben ik terug overgeschakeld op originele 16” velgen. De OZ velgen vind ik eerder iets voor op een Porsche 928 of 911.

De velgen zijn in goede staat, maar de banden zijn versleten. Zeer mooi als je de binnencirkel laat spuiten in de kleur van je wagen!

2 velgen 9Jx17 H2 E50 met versleten banden 265/40 ZR 17
      2 velgen 8 ½ Jx17 H2 E56 met versleten banden 225/45 R 17

Prijs : 800 Euro => 750 Euro voor leden van het forum

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Toch wel. Mechanisch was de auto in orde. Maar de 944S is gevoelig aan lang stil staan. En hierdoor waren er nu dus opnieuw motorische problemen. Deze zijn nu terug opgelost. Het waren ook allemaal maar kleinigheden, maar je moet ze natuurlijk wel eerst vinden.

Optisch moet de wagen idd verbeterd worden. Enkele blutsjes eruit halen, de gekende roest aan de achterste wielkasten, en terug spuiten. Verder de rugleuning van de bestuurderszetel vervangen, en nieuwe matten vooraan. En dat ziet de wagen er weer een stuk mooier uit.

Ik zal er nog veel plezier aan beleven :driver:

De wagen is nooit van mij geweest .
          De velgen dus wel en die heeft Jan hier dus gekocht.
          De achterbanden waren bij mij al versleten bij verkoop (en zo te zien zijn het nog steeds dezelfde) . De voortse waren nog OK .
          Deze zijn dus zo te zien nooit vervangen en daardoor vermoed ik dat er ook nooit met die velgen gereden is na aanooop hier .
          De randjes zien er wel niet meer zo glanzend gepolierd uit als toen bij mij .
          Zover ik van jan verstaan had , had hij juist alle technische van de wagen laten doen (Door Rob van havik) en had hem dat behoorlijk geld gekost , maar was dit in orde (toen was er ook nog geen enkele sprake van verkoop) .
          Het esthetische moest nog gedaan worden .
          Als ik jouw versie lees is dat juist niet het geval .

Hallo,

Ik heb idd de wagen van Jan gekocht. Nu draait hij terug als een klokje. Maar Jan had lang niet met de wagen gereden waardoor er motorische problemen waren. Enfin, lang verhaal. Het voornaamste is dat alles is opgelost. Ik heb mijn platen nog maar een week, en heb mijn eerste kilometers gemaakt. Hij rijdt zalig. En heel anders dan mijn 914 1.8. Ook een leuke wagen, maar hier zit toch veel meer pit in.

Mechanisch is de wagen nu terug ok. Nog een paar kleinigheden(zoals de electrische spiegels, het targadak, …), maar dat lukt wel. En om de wagen helemaal terug mooi te krijgen moet de bestuurderszetel verwisseld worden. Hierin zitten de gekende barsten in het leder van de rugleuning. En de wagen moet eens herspoten worden.

Begrijp ik het goed dat mijn auto eerst van jou was? Of heeft Jan de velgen van jou gekocht?

groeten,

Kris

Die lijken mij verdacht sterk op mijn ex velgen.
              Ook de afmetingen van de velgen en banden alsook de strosek logo’s .
              En dat ze ook nog onder een S2 zaten doet me helemaal denken dat het de mijne waren .
              De wagen van een Jan gekocht ?

Hier staan ze onder mijn Porsche

Dank u wel! En als ik de velgen niet verkocht krijg, moet er misschien maar een auto bijkomen die met de velgen past 😉

Neenee, eerst wat genieten van mijn 944s :driver:

Suc6 met de verkoop van deze velgen.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.