P.C.T. Driften 15 september

Home Forum Porsche Uitstappen P.C.T. Driften 15 september

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. Driften 15 september 2013

Beste Clubleden,

Op 15 september nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.

Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit gekozen.

Iedereen wordt verwacht tussen 11u30 en 12u00 in Gasthof “Het witte paard”, Oostvleterendorp 1, 8640 Oostvleteren waar we starten met een aperitiefje.

Daarna is er keuze tussen een gemengde koude schotel (vis/vlees) of ribbetjes of een vispannetje bij een drankje.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.

We vertrekken via omwegen richting het Zeetje.

Onderweg hebben we de dessertstop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe bresilienne (volledig met mokka ijs).

Dan vertrekken we opnieuw richting binnenland waar we eindigen met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 39 € per persoon (clubleden, niet-clubleden: 44 €).

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com met vermelding van keuze gerecht + dessert.

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86

Met vermelding van naam , lidnummer, aantal personen.

Inschrijven kan tot en met 7 september.

Met vriendelijke groeten,

Koen & Annelies

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
    • Waarom Jag ? Er zijn nog zoveel andere sportwagens ,Gtr, Lotus ,Maserati ,Amg ………
      Maar blijkbaar is een Jag wel een concurrent van Porsche zo te lezen .

:happy: :happy: :happy: :up:

Zo te lezen heb ik wat gemist . 😥 😥

kdenk dat mijn handrem nog opstond ofzo :coolness:

k Had het al gedacht da ge maar zelden uw rechterpedaal gevonden had :happydance:

[quote=”Akai” post=142635]
                We hebben niet veel zondags :driver: gezien :lol:[/quote]
                Het is nochtans enkel de zondag hoor dat ik zo rij, tijdens de week ga ik wat vlotter mijn boodschappen doen. :driver: :engeltje:

:applaus: inderdaad, had gemist tussen rempedaal en gaspedaal ofziets? :loser: :what:
                  Opgejaagd wild haalt soms rare toeren uit he :mrgreen: Waar was die discussie hier weer ergens over mijn rijstijl? :first: ruzie
                  Alleszins een zalige rit geweest, waarvoor dank.

Het doet deugd om te horen dat de rit in orde was en dat hopelijk iedereen zich geamuseerd heeft.
                    Naar wat ik heb horen waaien zou de naam PCT Driften dit jaar toch niet zo ver van de realiteit gelegen hebben (Zwarte pijl ? 😀 )
                    We hebben niet veel zondags :driver: gezien 😆

Vader is opgenomen in het KEI in Koksijde. Waren op doortocht naar daar.

Genoten van een koffietje op het terras van het dorpscafé aan de overzijde. Vooral het aanzetten van de P’s en het bijhorend geluid was zeer de moeite.

Jullie hebben het werkelijk getroffen met de weersomstandigheden.

Volgende keer :driver:

Je ziet je bent altijd gezien he ,Heb je nadien op terras zien zitten aan de start van de rit .Waarom niet :driver:

Wat doet die grijze Touring daar tussen die P’tjes?

:salut: 😈 :salut:

En de 5bord die ze ervoor al op had? 😉

Was ik vergeten 😳 :happy: :happy:

dr024.JPG

dr025.JPG

Was er daar nergens geen bewijs van nancy haar vreetbuien? :mrgreen:

Enkele beelden van de schitterende dag

dr002.JPG

dr003.JPG

dr005.JPG

dr036.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.