P.C.T. Driften 15 september

Home Forum Porsche Uitstappen P.C.T. Driften 15 september

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. Driften 15 september 2013

Beste Clubleden,

Op 15 september nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.

Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit gekozen.

Iedereen wordt verwacht tussen 11u30 en 12u00 in Gasthof “Het witte paard”, Oostvleterendorp 1, 8640 Oostvleteren waar we starten met een aperitiefje.

Daarna is er keuze tussen een gemengde koude schotel (vis/vlees) of ribbetjes of een vispannetje bij een drankje.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.

We vertrekken via omwegen richting het Zeetje.

Onderweg hebben we de dessertstop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe bresilienne (volledig met mokka ijs).

Dan vertrekken we opnieuw richting binnenland waar we eindigen met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 39 € per persoon (clubleden, niet-clubleden: 44 €).

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com met vermelding van keuze gerecht + dessert.

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86

Met vermelding van naam , lidnummer, aantal personen.

Inschrijven kan tot en met 7 september.

Met vriendelijke groeten,

Koen & Annelies

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • [quote=”Mushroom” post=142217]Funny?
      *NIEMAND* kan zwarte pijl volgen! :engeltje: :first:[/quote]
      Gisteren goede western gezien: my name is nobody :mrgreen:

Btw, gisteren vertelde zwarte pijl mij dat hij met zn antiek zal komen, kwestie van zich al in te dekken. ruzie

[quote=”Funny” post=142210]Nicolas je moet geen uitvluchten zoeken ,ook bij regen kan je misschien Zwarte Pijl volgen . :wink:[/quote]
          😀
          Er werd mij bij mijn eerste roadbook gezegd: volg de pijltjes :respect2:

Funny?
            *NIEMAND* kan zwarte pijl volgen! :engeltje: :first:

😆 😆 😆

Nicolas je moet geen uitvluchten zoeken ,ook bij regen kan je misschien Zwarte Pijl volgen . 😉

Ik heb droog weer besteld, maar t zal der van afhangen wie het komt leveren zeker of het op tijd is 😀
                  We zijn met een mooie groep, dus dat zit al goed! :up:

Hopelijk blijven we gespaard van regen zondag! 😎

We rijden ook mee :driver: :relaxman:

[quote=”luc993cabrio” post=141891]Yep, wij ook mee :driver: :driver: :driver: zondag!!![/quote]

:up: :up: :up:

Yep, wij ook mee :driver: :driver: :driver: zondag!!!

Zou ook graag eens meerijden maar kan daar nooit zo vroeg geraken op Zondag :bounce: :bounce: :bounce:

[quote=”porsche4ever” post=139450]zal mijn eerste rit worden na een aantal maanden *porsche loos te zijn :happydance:

@funny
                              : wie zorgt dan voor de extra banden? :D[/quote]

wij gaan er ook zijn ,ik zou zeggen Nicolas begin maar te trainen , :driver: :coolness: :what:

Tja, what’s in a name?
                                Is dat niet toegelaten op de openbare weg ? :engeltje: ? :bounce:

@porsche4ever
                                : uw nieuw machien zal toch al gerodeerd zijn :coolness:

:up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.