P collectie

Home Forum Porsche miniatuur P collectie

• Maker
    Discussie

• ken

Ik heb eventjes tijd genomen om een paar foto’s te nemen van enkele miniaturen.

Schaal 1:18

Met dank aan Timo, ik heb deze 2 van hem gekocht 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
    • PDS

Die van Rudi Penders is wel echt top !

:up:

idd, knappe collectie!

Verzameling om van te “smullen”

Is er een maximum aan foto’s dat je kan toevoegen?

Attachments:
              • DSCF6399.jpg
              • DSCF6400.jpg
              • DSCF6401.jpg
              • DSCF6402.jpg
              • DSCF6403.jpg

Wat wil dat zeggen? Veel geld voor een UT 993 Turbo S? Ik heb nog een pastel-gele…

De meeste van mijn modellen zitten in de doos. Geen plaats meer (niet iedereen thuis gaat akkoord met het esthetische genie van een Porsche ;-))

Dit staat uitgestald:

Minichamps Carrera GT
                Minichamps 904
                CMC 901

Minichamps 956
                Minichamps 906
                Exoto 910

Autoart Carrera RSR Turbo
                Exoto 935
                Truescale 935 K3

Exoto 917/30 Cam2
                Solido McLaren MP4-2B
                CMC Auto Union V16

Autoart 917LH
                Minichamps 917/10
                Autoart 908/02

Exoto 934
                Autoart 996 GT3 RSR Penders

En mijn warmhouder tijdens de pas succesvol gestaakte zoektocht naar mijn eerste Porsche: 993

Attachments:
                • DSCF6397.jpg
                • DSCF6398.jpg
                ken

nog ff een postje doen 😀

Beste Jordy,

als je antwoord op de post net voor je antwoord, de “quote” knop niet gebruiken. De “quote” knop gebruik je als je antwoord op een post die verder weg in de lijst staat.

Je moet weten dat onze moderators hier manueel moeten in corrigeren en dat maakt die mannen altijd zo slecht gezind … je wil het niet weten!!! :happy:

PS : het heeft bij mij ook even geduurd eer ik het doorhad … 😳

De donker grijze 997 turbo. De 2e generatie 997 turbo heb ik, en een 993 turbo S van ut in het zwart, maar een rode of daarvan dan een costum made grijze maken staan wel op men verlanglijstje… 😉

ken

hey Jordy,

thanks, dat is een deel van mijn collectie, ik moet nog eens tijd nemen om het andere deel te fotograferen komt wel beetje bij beetje 😀 .

ok ik zal eens rondhoren en als ik er eentje zie dan laat ik je dat wel weten, ben je op zoek naar de donker grijze of naar een witte?
                        de turbo S van UT gaan tegenwoordig veel geld als je ze nog vindt de 993 turbo iets minder.

groeten

Dag ken,

Ook al een redelijk uitgebreide collectie 1/18! Als je ooit iemand weet die een 997 1e generatie turbo weg doet (norev) laat maar horen of een 993turbo of turbo s van ut…

Mooie collectie! Je weet niemand die een 1/18 997 turbo 1e generatie te koop heeft van norev?

ken

deze wat ik heb is met draaideuren, daar zitten langst alle kanten stofstrips op. enkel is er een kleine spleet tussen de 2 deuren.
                              mijn volgende is er eentje met schuifdeuren en een stofstrip daartussen, die kost wel meer, maar dan komt er helemaal geen stof meer in

Vitrinemasters … Goeie tip. Ik zoek zelf al een hele tijd een goed afsluitende, en dus stofvrije vitrinekast voor mijn porschekes, maar de enige die tot nu toe voldeden vind ik niet meer. Dat was bij een persoon die op autobeurzen stond met zijn vitrinekasten. Duur maar degelijk. Het is ondertussen al lang geleden dat ik hem nog gezien heb. Ik zal ook eens kijken bij vitrinemasters.

Verzekeren ze dat ze stofvrij zijn? Dat zou een zeer groot gmak zijn dan!

ken

Thx wout
                                    Deze komt van vitrinemasters, later ga ik er mij nog een 2 de aanschaffen met schuifdeuren, die zijn volledig stofvrij 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.