P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 838)
    • This net als met de spoilers en schermen, als het maar past *luv
      Grapje van een Ollander, dat je maar heel gelukkig mag worden met je partner :up:

je hebt volgens mijn eerste indruk idd een leuke nieuwe soulmate gevonden :up:

Ja ja toch wel 😆

Nog altijd dezelfde dan op de m&g in Kasterlee? :respekt:

Foei foei Mart :mrgreen:

Neen neen zij is niet meer terug gekomen.

Heb nu iemand anders leren kennen
              E goeike.

Ben nu nog aant wachten op mijn zijruiten en raamkaders
              Dan nog 2 lichtschakelaars zetten in dashboard (de bekabeling is gedaan)
              En mijn 2 warmtewisselaars zetten
              Bijna klaar …

Die is verchroomd inmiddels … foto’s volgen binnenkort … (sorry Christophe, op voorhand excuses :sarcastisch )

Heb vanaf het begin alles gelezen, net een spannend jongensboek :salut:
                  U maakt nog eens wat mee las ik.
                  Het is voor mij alweer jaren geleden dat ik de 911 kaal haalde.
                  Maar heb het met veel respect gelezen, alleen hoe is het met het vrouwke ❓

Bedankt Marcel en rick
                    @ Mush: bedankt

Bij wijze van uitzondering (en omdat er foto’s bij stonden :mrgreen: ) bovenstaande post goedgekeurd 😳

Bij deze even een berichtje van de oude eigenaar.

Erg gaaf om te zien wat ervan gemaakt is. Dit verdiende de auto. Ik heb nog wat fototjes erbij gevoegd van hoe de auto bij ons erbij stond.

Decals
                        Logo’s rondom
                        Fuchsen

En dan is deze auto helemaal geweldig :happy: :respekt: :driver: :applaus:

Groeten Rick en Marcel Burgers

Attachments:
                        • 267913_123322871088161_7542065_n.jpg
                        • 318344_176884372398677_886694480_n.jpg
                        Wim

Toch niet dat chromeren op waterbasis hè, want dat is mooi voor een jaar en als je er een keer op poetst met belgom is het dof.

Als het dat is, sorry……….steek daar je geld dan niet in.
                          En als het voor het chroom op de kisten is. :up: 😳 😉

Update.
                            Heb vandaag een cursus Chromeren gevolgd
                            Geweldig !!!!

Dit ga ik waarschijnlijk bijdoen.
                            Is een geweldig product !! Alles kan ermee verchroomd worden.
                            Plastiek, glas, ijzer, hout, rubber, leder, reeds verchroomde stukken, alles.
                            De hardheid is fenomenaal

Ik had eerst een product gekocht van China (wa nen brol !)
                            Heb het direct door de gootsteen geduwd

Nu heb ik gevonden wat ik wil en zal het gaan doen om anderen te helpen de beste oplossing te zoeken voor hun probleem aangaande hun te chromeren stukken,
                            want hier in de verre buurt is er zo niemand dat die service kan aanbieden

Eerst ga ik mijn P afwerken en dan ga ik er mee starten

Foto’s komen later.

Een mailtje sturen naar hun en na bevestiging gewoon terug sturen, zij doen na ontvangst een storting op jouw rekening. :up:
                              In mijn geval was het een verkeerd geleverd product, dus geen probleem om terug te zenden.

Beestje nog niet klaar

Ik ga maandag een cursus chromeren volgen
                                Er zijn er hier geen in de buurt en ik kan het niet verdragen dat het zoveel geld kost om het te laten doen ergens, daarom ga ik een cursus volgen om het zelf te doen

Heeft er iemand van jullie ervaring met het retourneren van stukken naar Rose-Passion ????

Is het beestje al volledig klaar ondertussen :popcorn: :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.