P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 838)
    • Moest het gaan voor iemand van ulle zou ik er vandaag tegen 19.00 uur aan willen beginnen
      Moesten er geïnteresseerden zijn kan je me een sms sturen voor het adres
      Mijn nummer 0474 346 862
      Bedankt manne, want ik zie het helemaal ni zitten om het alleen te doen, ik krijg er dikke kl :ass: te van

0

Laat maar weten welk uur ?
        Zorg jij wel voor een deftige koord en koffie 😉

0

Hey manne met de helpende hand, zou dat gaan voor jullie nu donderdag ??

Heb het 8 keer geprobeerd :bounce:

0

De warmtewisselaars zijn blijkbaar links en rechts hetzelfde
            Heb Vankessel gebeld en die bevestigde dat
            Was ik even mis… :loser:
            Ben eens ernaar onder de auto gaan kijken en inderdaad … 2 dezelfde :applaus:

0

Is goed om weten Bert…
              Ik ga er nu een ducktail op zetten
              De originele heb ik ook in aubergine gezet om er eventueel later op te zetten als ik hem origineel wil zetten
              Toch bedankt alvast

0

Hey Christophe,

Hoe ga je het Porsche logo op je motorkap bevestigen, kleven of met de pinnetjes?
                Indien met de pinnetjes, ik heb een mal voor deze gemakkelijk te kunnen boren. :popcorn:

Indien interesse laat je maar iets horen.

0

Cadeau’tje voor mezelf :happydance:
                  Maar ze hebben 2 dezelfde warmtewisselaars geleverd :bounce: Vankessel toch joeng :bounce:

940.jpg

941.jpg

0
                  Wim

Aanvaard :mrgreen: 😉

0

Sorry gasten, dit wist ik niet, :respect2: ik heb een vriend die een Porsche van ’75 heeft en hij heeft deze gekocht van een Zwitserse vriend die hem nieuw gekocht had in Zwitserland en deze heeft altijd beweerd heeft dat de Cookies op zijn nieuw model, “Porsche impact”, nieuw waren voor het model in 1975.
                      Cookies zouden toen “DE” nieuwigheid worden. Later bleek dit een flauwe uitleg om de dure Fuchsen te bannen wegens crisis.

0

Cookies zijn eigen aan het jaar ’73 (dacht ik toch)

0

excuseer? 🙂

0

Fuchs is the real thing! :first:

Goede keuze om er Fuchs op te leggen, Cookies horen niet op een pre-impact, deze zijn er maar gekomen met de impact Porsches in 1975.

0

gaat er steeds beter uitzien.

0

Ik ga de Cookies houden voor in de winter en voor in de zomer heb ik al Fuchsen gekocht

@ Python: ok voor donderdag, zal nog iets laten weten moest er iets tussen komen hier, bedankt alvast

0

[quote=”cabrio wim” post=181117]Hoort wel bij dat tijdperk, en rare is dat er de laatste tijd meer achter gevraagd wordt. 💡 [/quote]
                                  Heeft waarschijnlijk ook als reden dat je er veel makkelijker en vooral een pak goedkoper aan kan komen dan bv. de Fuchs’en .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.