P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 838)
    • Normaal niet, maar is toch beter met dan zonder
      Als ik hem dan ooit moet laten polieren, blijft de dikte van de kleur erop en polier je enkel de vernislaag

Heeft die kleur normaal gezien wel vernis? :think:

Ik kan alleszins niet wachten op het in elkaar gevezen resultaat. :mrgreen:

Bedankt manne
          Maandag gaat ze terug afgeslist worden om dan er de vernislaag op te zetten

ken

knap kleureke!!!
            al veeeeeeel aan gewerkt :respect2:
            op naar de volgende foto’s

Heel mooie kleur!
              :applaus: :respect2: :applaus: :respect2: :applaus:
              Succes met de verdere afwerking!

:applaus: :applaus: :applaus: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

:respekt: :up:

Neen origineel was ze wit (auto van rijkswacht geweest)
                    Wit vond ik niet mooi (nu aubergine van 1973)

:lekker: :respect2:

:applaus:

Was dat trouwens de originele kleur waarmee de wagen uit de fabriek gerold is?
                        Sorry als dit ergens in jouw topic al vernoemd of gevraagd is. 😳

842.jpg

845.jpg

846.jpg

847.jpg

823.jpg

825.jpg

832.jpg

836.jpg

839.jpg

840.jpg

841.jpg

Zoals beloofd FOTO’S

800.jpg

801.jpg

802.jpg

803.jpg

804.jpg

809.jpg

811.jpg

848.jpg

Dan ben ik toch niet de enige met vervelende buren. Om van te k*tsen, sommige mensen! :puke:

Niks van aantrekken en gewoon lekker verder doen met de P, je bent super bezig! 😀

Veel succes met de werken (en de gedwongen verhuis).

Vandaag gaat de *porsche in het spuitkot :relaxman:
                                  Post later wel fototje’s

Ben eergisteren uit mijn garage moeten vertrekken van de eigenaar…
                                  Ik maakte teveel rommel volgens haar en zij had geen plaats meer zei ze 😯
                                  Ze heeft ze al aan iemand anders verhuurd, alléé man :puke:
                                  Nu, ik dacht dat als je een garage verhuurd, dat je die zelf niet nodig hebt … ?? :wtf:
                                  Nu hij bijna af is, (ik moet alleen nog maar monteren) dan had ze wel terug plaats om eventueel iets te zetten, maar neen liever hysterisch doen en elkaar opmaken (de buren dan) dat is veel spannender :ass:
                                  Plezant hé ruzie maken :applaus:
                                  Nu, ik heb alles leeggehaald (ik had 14 dagen de tijd), dan ben ik ook zo zenne
                                  Alles is weg
                                  Nu hebben die mensen weer iets anders te zoeken om hun leven spannender te maken
                                  “Ne goeie gebuur” hoor ik ze nog zeggen … ja, als ge van alles gaat doen voor hun (dan wel).
                                  Maja, zal wel iets anders zoeken dan

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.