P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 838)
    • Allee bedankt manne :wtf: voor de commentaar
      Waarschijnlijk tot 19 september of zo

Allee bedankt manne :wtf: voor de commentaar
        Waarschijnlijk tot 19 september of zo

PDS

Ongeloofelijk :respekt:

:respect2: :respect2:

PDS

Ongeloofelijk :respekt:

:respect2: :respect2:

Amaaaaaaai
              Ferme dinges

:first: :first: :first:

Amaaaaaaai
                Ferme dinges

Amaaaaaaai
                  Ferme dinges

Ik heb net de ganse topic in 1 ruk gelezen. Een spannend verhaal met een mooie afloop. 9 op de 10 zouden ergens onderweg er de brui aan gegeven hebben, maar je hebt alle onvermijdelijke tegenslagen verwerkt en overwonnen. Een dikke proficiat en geniet nu met volle teugen van deze prachtige wagen. Ronduit een schitterend resultaat.

Ik heb net de ganse topic in 1 ruk gelezen. Een spannend verhaal met een mooie afloop. 9 op de 10 zouden ergens onderweg er de brui aan gegeven hebben, maar je hebt alle onvermijdelijke tegenslagen verwerkt en overwonnen. Een dikke proficiat en geniet nu met volle teugen van deze prachtige wagen. Ronduit een schitterend resultaat.

Wat een prachtig ding! :applaus:

Echt één om te gaan bewonderen tijdens de RLC. 😉

Wat een prachtig ding! :applaus:

Echt één om te gaan bewonderen tijdens de RLC. 😉

Nu ik de foto’s van de motor zie: Heeft iemand toevallig de kleur code van de groene lak op de lucht/ventilator kap ??

Nu ik de foto’s van de motor zie: Heeft iemand toevallig de kleur code van de groene lak op de lucht/ventilator kap ??

:respect2: veel respect! Resultaat ziet er prachtig uit.
                                  Geniet ervan en kom er vooral mee naar buiten! :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.