P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 838)
    • Big Beautiful Woman :puke:

Wa is da BBW’s

:respekt: 406=seat right with stronger seat cushion
          Denk dat er iemand into BBW’s was :mrgreen:
          😉

Vandaag antwoord gehad op mijn vragen

Hello Christophe,

chassis 911 320 1356
            engine 623XXXX
            gearbox not listed
            color 1111=light ivory
            interior 11=leatherette black
            dealer BE=Belgium
            invoice Aug.’73
            options 402=Koni-dampers,”S”-brakes
            404=stabilizer front and rear
            406=seat right with stronger seat cushion
            458=Becker Europa
            470=Comfort-equipment
            650=sliding roof

mit freundlichen Grüßen

Marc Noack
            Technische Marktbetreuung
            Porsche Classic

Telefon: +49(0)711/911-2XXXX
            Fax: +49(0)711/911-24100
            E-Mail: marc.noack@porsche.de

Dr.Ing.h.c.F.Porsche
            Aktiengesellschaft
            Porscheplatz 1
            DE-70435 Stuttgart

http://www.porsche.com/classic

KAN IEMAND DAT VERTALEN VOOR MIJ
            WAT ZIJN DIE NUMMERS ALLEMAAL ???
            KLEURCODE 1111 : waar kan ik die laten maken ??

Tja jong “moraal” niks
              Niks gedaan deze dagen, ‘t ga mij ni af plus nog druk hier
              Mijn broer ligt in het ziekenhuis met een longontsteking en wij hebben 3 filialen dat we met 2 man doen
              Dus nu komt alles op mijne nek terrecht,
              Eergisteren was het weer half tien toen ik gedaan had en kon eten
              Alle chans dat die van ons ni meer hier is (‘tzou iets zijn)
              Gisteren was het kwart na negen en dan moest ik nog strijken
              Vandaag gedaan om kwart na acht en terug telefoon gekregen (morgen alles gaan regelen)
              Nu even gerust (hopelijk)
              Ik zou thans terug aan P moeten beginnen, maar ja
              Bedankt lover 😀

En jong ? alles ok met de “moral”, en met die P, komaan pictures van de laatste upgrade der werken

Héél goed

ok dan drink ik de pinte en jij kijkt toe

pinten :drink: doe ik ni manne
                      Ben bijna altijd van wacht
                      Toch bedankt voor jullie commentaar

Ik deel de mening van david en g-man !
                        I ve been there too myself. En de juiste weg is “move on”… en euh vrouwen zijn nu eenmaal schepsels waarvoor geen handleiding bestaat. Wij begrijpen hen zogezegd niet maar dat is lulkoek, communicatie gaat denk ik in twee richtingen,…
                        Dus : pijn verbijten
                        Erin vliegen dus sleutelen aan die Porsche
                        Tussen t volk komen dus t café in

En euh altijd welkom voor een pint en Porsche-talk met gelijkgezinde P-geest…

Corrosje man !!!!

Probeer gewoon je leven terug op rails te krijgen en kijk vooruit, misschien krijg je ze zo terug. Maar dat is niet op een twee drie in orde!
                          Maar met vrouwen weet je nooit,want helemaal begrijpen doen we ze nooit :bounce:
                          Leef je leven en hoop dat ze zelf terug komt maar forceer het zelf zeker niet want dat keert gegarandeerd tegen je……
                          Zolang er geen derde partij is kan alles nog goed komen. Dus werk ma aan je porsche en werk daar je frustratie op uit want daar mag je haar zeker niet mee lastig vallen

Tja man, ik denk dat ik wel zal moeten
                            Spijtig

J

[quote=”Christophe P” post=151318]Ze wenst mij nog een gelukkig leven
                              Tof hé[/quote]

Als ze dat zo geschreven heeft en zo bedoelde, dan stel ik voor dat je er werk van maakt ook.
                              Vanaf het moment dat je weet en zelf ook gelooft dat het niet meer goed gaat komen, moet je er ook niet meer bij blijven stilstaan.
                              Move on, stilstaan is achteruit gaan.
                              Maak van je hart een steen en kijk vooruit. Als ze niet meer in jou leven wil zijn, dan moet je haar ook geen plaats in je hart meer gunnen.

(use this advice at your own risk, ik ben geen relatiebemiddelaar, but I’ve been where you are now.)

Trek nu die overall aan en begin te lassen, zie dat die P klaar raakt.

Heeft er iemand geen pakske goesting voor mij om aan de P te werken
                                Het is daarbij nog eens veel te koud in de garage
                                Zou moeten beginnen te lassen aan de achterbumpers
                                Maar geen klote goesting !!!

Over nen dag of 3 bericht gehad van mijn meisje …
                                Komt precies ni meer goed (als ik de berichten goed kan lezen), want berichten kan ook verkeerd lezen.

DUIDELIJKHEID !!!!!!!!!
                                Ze wenst mij nog een gelukkig leven
                                Tof hé

Super die cibie’s is gewoon de “seventies” to the top – dat wil ook wel op de mijne.

PS keep the faith vent, women are complicated – en euhhh ns goe ga pinte pakke onder venten – juist genoeg pinten en juist laat genoeg in de nacht thuiskomen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.