P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 838)
  • XXX

Kop op! Waar een wil is, is een weg.
      Veel sterkte :respekt:

Bummer ..hoop voor jullie het beste 😐

J

That sucks.
          Sterkte man, en succes.
          Ik hoop dat het nog goedkomt en blijft.

De hond mist haar ook idd.
            Ze zit elke dag klaar tegen 17.15 u – 17.30 u om haar te verwelkomen, maar niks
            één huil en dan terug in de zetel
            De P was het grote probleem niet (“dan heb je ook iets voor jezelf” zei ze )
            Gewoon alle uren die ik klop, géén tijd, en dan nog de dingen waar ik aan begin, die voor mij altijd snel moeten af zijn (is mijn instelling, gewoonte, slechte gewoonte)

Pemig man, sterkte, heel vervelend allemaal.

Wellicht tijd voor het roer om, regelmatig (dagelijks) quality time inlassen voor het meisje, samen een wijntje drinken aan het einde van de dag, haar laten voelen dat ze belangrijk is. Denk dat het nog het aller belangrijkste is om ZAKEN en PRIVE te scheiden, is lastig, maar wel de moeite waard!!

24 uur per dag bereikbaar, en dat het meisje continue moet wijken voor de zaken, daar gaan mensen aan onderdoor … daar kan ze waarschijnlijk zelf ook niets aan doen, maar in ene keer is de emmer vol en loopt ie over.

De P zal het probleem niet zijn, maar nooit 100% prive tijd (als de telefoon op elk moment kan gaan) kan killing zijn voor d’n relatie.

Zeg haar dat de hond haar mist, die doet het altijd goed als opening.

Jullie hebben een mooie relatie zo te horen, die ben je zomaar niet kwijt!!

PS. Je hoeft je er niet voor te generen dat je de hints niet hebt opgepikt, dat is de natuur…

Christophe, veel sterkte. Praten en keuzes maken zijn belangrijk in een relatie. Ik heb ook een job die veel tijd vraagt, maar zeker elke vrijdag doen we een restaurantje en als het kan maak ik zondag ook vrij voor de madam. Ik hoop dat het terug goed komt met de relatie. Porsche op de 2de plaats zetten en “proberen” het vrouwtje beter uit te lezen voor het te laat is. Nogmaals sterkte.

Ja een drukke baan en een relatie zijn moeilijk te combineren, ik kan er van mee spreken, en je kunt haar geen ongelijk geven, maar jij zit wel met de gebakken peren, hopelijk komen jullie er héél snel uit, en kunnen jullie terug van elkaar genieten , vele troostende *porsche groeten.

veel sterkte, ben het met de anderen eens, meer kan ik spijtig niet doen, je zal zelf uit je kot moeten komen vrees ik,
                    hoop dat je je liefde terug krijgt

Wim

Vrouwelijke hinten komen bij mannen niet aan, maar doordat ik kapper ben en 25 jaar met vrouwen omgegaan heb, begrijp ik ze nu veel beter want zijn echt gecompliceerd. 😉

En vrouwen zijn daar nu eenmaal gevoelig voor, voor een man die hun begrijpt. 💡

[quote=”Mushroom” post=150289]Been there, done that.

It sucks! 😥 👿

Veel zal afhangen of er een “andere” partij bij betrokken is of niet. Indien wel is ze hier al maaaaanden mee bezig, indien niet: maak dat je ze terugkrijgt!! NU!![/quote]

Neen er is geen andere,
                        Maar ik ben wel bang dat er een andere gaat tussen komen
                        Ze heeft nooit iets echt gezegd
                        Ze heeft mij hinten gegeven zegt ze, maar die kon ik niet lezen !!!
                        Waarom zeggen die vrouwen nooit ni wat ze willen zeggen ???????????????????????????????

Hei Christophe, het klinkt vreselijk wat je doormaakt ! Fingers crossed, hopelijk komt het terug goed ! Hang in there !

Heb ze al een week niet gehoord
                            Normaal gezien kon mijn baby (zo zeggen we altijd tegen elkaar)eerst vanaf de 4de in haar appartement
                            Ze vroeg om zolang hier te blijven, we hebben veel gepraat, héél veel.
                            Hadden toe overeen gekomen om appart te slapen
                            Maar s’morgens kwam ze dan bij mij liggen
                            Is kapotmakerij mannen
                            We zien elkaar nog graag, maar ze wil rust, véél rust zei ze
                            Rust om na te denken
                            s’avonds rust, geen telefoons, geen winkelbel
                            Ik krijg constant telefoon als we aan het eten zijn, of de winkelbel
                            Ze wil eens rust !!!
                            Kapot blijf ik :bounce:
                            Ik hoop dat er niemand onze kruisweg passeert :what:

Ik heb ze dan gevraagd om bij haar zus in te trekken voor de laatse 10 dagen
                            We gingen er alle twee aan kapot
                            Elkaar vast pakken, kussen, wenen als klein joengelen
                            Niet slapen , kapot.
                            Haar zus en ouders verstaan het niet, mijn ouders ook ni
                            We waren het perfecte koppel
                            Hopelijk later weer, als ze tijd heeft gehad om na te denken
                            Mis haar verschrikkelijk, wordt er zelfs :puke: van
                            Kan ni eten , ben al 5 kg af.
                            Ik weet het wel ; mijn job is niet de minste.
                            Ze had dat verkeerd ingeschat, constant miserie, telefoons van nabestaanden (kruipt véél tijd in)
                            Dan 1 zondag om de 14dagen vrij (en dan nog)
                            Véél te weinig tijd om nog zo veel te doen
                            Ik neem haar niets kwalijk, ik hou van van mijn meisje

Been there, done that.

It sucks! 😥 👿

Veel zal afhangen of er een “andere” partij bij betrokken is of niet. Indien wel is ze hier al maaaaanden mee bezig, indien niet: maak dat je ze terugkrijgt!! NU!!

Ik sluit mij aan bij de anderen.
                                Houd de moed erin en probeer eens een rustig gesprek *luv

het valt me op dat je in de verleden tijd spreekt ? “Man man, heb ze altijd graag gezien…”
                                  ‘t is normaal dat je horizon nu niet ver vooruit ligt, maar je moet proberen positief te denken, je hart te volgen en het ook willen/durven verwoorden.
                                  veel sterkte bij deze harde confrontatie.

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.