P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 P-Virus heeft toegeslagen RS 1973 Replica

• Maker
    Discussie
  • Hey manne,

Ik ben nogthans niet ziek, voel me niet mottig, heb nogthans geen rode plekken op mijn vel,
    maar toch zegt die van ons dat ik een VIRUS te pakken heb 😯
    Ik ben er sterk aan aant denken om een RS-replica te maken
    Ik ben er al even mee bezig (ongeveer een maand), maar als ik aan iets denk zal dat er snel komen
    Zo ben ik nu eenmaal :engeltje:
    Elke dag ben ik de sites aant afschuimen opzoek naar een coupé
    Maar deze moet en zal van 1973 zijn (is mijn bouwjaar)
    Laatst heb ik er eentje gevonden (van 1973 en ingeschreven op de 9de maand)
    Ikzelf ben van 08.09.1973
    Nu wil da lukken dat deze van 09.1973 ingeschreven is
    De P is omgebouwd naar een later model( zoals altijd dus)
    Dus wel een beetje werk aan
    Morgen ga ik naar de P kijken en neem heelwaarschijnlijk de aanhangwagen mee
    Ik heb nu een staanplaats gekregen van de buur (gratis), komt juist goed uit
    De kever gaat de deur uit (verkocht aan een vriend), beetje hartpijn, maar als hij hem moe is zal ik deze wel terug kopen
    Ik heb vorige week al 2 verstralertjes op de kop kunnen tikken( daar is het mee begonnen)
    De stukken om hem te herbouwen, dat is iets anders
    En de velgen ook (zou fuch replica’s willen zetten)
    Maar waar kan ik deze goedkoop vinden ???
    Hopelijk kan ik vanaf morgen een nieuw draadje maken over mijn RS-replica ???
    In alle geval al dank aan de mensen die mij hier mee gaan helpen om de stukken te vinden en om ze eventueel korter bij huis te brengen
    Want stukken vind je overal versprijd in Belgie en Nederland

Grts, Christophe

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 838)
    • Proficiat. weer een leuk topic om te volgen!

J

Gefeliciteerd met de aanwinst, ben benieuwd naar wat je ermee van plan bent.

Gefeliciteerd Christophe :applaus:

Zeker een topic om te blijven volgen,ben zeer nieuwsgierig!

Proficiat , nu begint het pas . :applaus: :applaus:

K’vin die er op het eerste gezicht pressies nog niet zo slecht uitzien :coolness:
              Is hier nog al eens ergens vermeld maar op 2dehands.be of kapaza staat momenteel een voledig 2.8 RSR voorfront te koop .

Komen heelwaarschijnlijk in de verkoop

Ik weet niet wat ik ‘t coolste moet vinden: die 911 of die T5 😉
                  Je hebt de ideale velgen om op een Rijkswacht Targa te zetten :up:

Foto’s van internet
                    0237957204002.jpg

0237957204003.jpg

0237957204004.jpg

0237957204005.jpg

0237957204006.jpg

0237957204007.jpg

0237957204008.jpg

0237957204009.jpg
                    Zoals jullie kunnen zien nog veel werk

Hier wat fototjes :relaxman:

DSC06954.JPG
                      Aankomst thuis

DSC06953.JPG

DSC06952.JPG

Ha! Eindelijk! :think:
                        Foto’s? :engeltje: :mrgreen:

Lap manne,
                          Tis vanda,
                          Heb hem gekocht voor een goede prijs
                          NU BEGINT HET SE

J

[quote=”Christophe P” post=144014]@ G-man: moooooiiiii
                            Waar gevonden man ??[/quote]

Een tijdje terug al hoor, ik heb ze zelf nog nooit gemonteerd.
                            Ik heb nu Ruf Classics, en daarvoor had ik hoogglansverdichte Fuchs, 7 & 8 duim.
                            Ik,wou maar gewoon zeggen dat echte Fuchs niet altijd pokkeduur moeten zijn.
                            Ik had mijn 7 & 9 duim voor 1500 op kapaza, met wat werk aan.
                            7 en 9 is misschien wat te voor een RS clone maar er zijn zeker nog wel setjes te vinden die geschikt zijn,
                            Ik heb het niet zo op fake Fuchs, tenzij je wil overstappen naar 17 duims Fuchs ofzo.
                            Maar voor 16ers, gewoon echte kopen. ( is mijn mening maar he)

@ G-man: moooooiiiii
                              Waar gevonden man ??

Ik hoop het ook
                                Ons madam verklaart mij weer voor ZOT :what: :ass:
                                Maar voor ik eraan begin moet ik nog de traphal toe maken :puke:
                                Kwestie om de kerk in het midden te houden (zal rap afgehaspeld zijn)

Doen Christophe !
                                  Hopelijk gaat de deal morgen door .

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 838)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.