P97 cabrio met GT uitlaat…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 P97 cabrio met GT uitlaat…

• Maker
    Discussie
  • Deze morgen werd ik om 10.00h verwacht bij Gert van Carnewal om de GT uitlaat te laten monteren!
    Ben er supervriendelijk ontvangen de Gert en zn vrouw en werd er tijdens het wachten (té) vreselijk verwend
    met verse koffie én gebak in het superdeluxe gastenverblijf…
    Verwarming lekker aan, TV op MTV en lekker chillen in de sofa…
    De 2 uurtjes waren zo gepasseerd en toen Gert me kwam halen omdat mn P klaar was had Gert hem nog ook even afgestoomd omdat hij zo vuil was… :drink:
    De sound is-echt-niet-te doen! Heerlijk diepe doffe donkere roffel…Awesome!
    Ik heb de gehele terugrit met mn venster mop een kier gereden…ni normaal!
    Bij mn vertrek kreeg ik nog een mooi boek van Porsche mee, zomaar, van het huis Carnewal!
    Voor de liefhebbers, als je de sound van een P997 met GT uitlaat graag eens wil horen…altijd welkom te Roeselare!
    Gert, je hebt er een tevreden klant bij ! Doe zo verder, goe bezig! :first:
    G
    Chiepe

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • doe ik…GO Pro style… 🙂

Plaats anders maar eens een filmpje van uw machine

Wel ,dat was net wat ik aan Gert vroeg…
            Ik wou een steviger sound maar zonder overheersend te worden want ik rij elke dag met mn P.
            Een té luide sound wordt op de snelweg al snel vervelend en dat wou ik absoluut vermijden.
            Maar…de GT uitlaat is perfect!
            Lekker sportief, iets heviger als je er met het gaspedaal om vraagt en ideaal op de snelweg!
            Bovendien is deze GT uitlaat helemaal niet duur!
            Me happy!
            G
            Chiepe

ben ook zeer tevreden van zijn werk, bij de mijne zitten sport 200 cell cats onder van bij Gert :up:

[quote=”raychem” post=151485]Dag Chiepe,

Ik keek deze middag even naar mijn Facebook op mijn GSM en zag dat Gert (CARNEWAL)
                een foto had geplaatst van uwen *porsche .
                Zou wel eens willen komen luisteren naar uwe nieuwe sound!!!
                Ik ben van Torhout.[/quote]

We kunnen carpoolen, ben van Jabbeke…… 😀

Lijkt me geweldig zo’n special sound.
                  Ik heb een Harley (vandaar mijn naam) ook voorzien van een speciale uitlaat.
                  Hij maakt beduidend meer geluid als standaard maar alles aanvaarbaar.
                  Ik kan daarmee niet naar Duitsland.
                  Grote kans dat ik niet verder mag met de bijbehorende boete.
                  Ik rijd dagelijks met de P dus kom overal.
                  Val je met jouw P binnen de toelaatbare norm van die ordehandhavers??

heb effe op de FB pagina naar het filmje met de sound geluisterd,van een andere *porsche met zo’n uitlaat, vooral op het einde als hij effe doorduwt, zalig :first:
                    proficiat :driver:

Idd,da’s de mijne…
                      G
                      Chiepe

Welkom hoor…
                        Bel me eerst even…
                        je hebt PM
                        G
                        Chiepe

Dag Chiepe,

Ik keek deze middag even naar mijn Facebook op mijn GSM en zag dat Gert (CARNEWAL)
                          een foto had geplaatst van uwen *porsche .
                          Zou wel eens willen komen luisteren naar uwe nieuwe sound!!!
                          Ik ben van Torhout.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.