Panamera 4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Panamera 4

• Maker
    Discussie
  • Te koop ongeval-vrije perfect onderhouden Panamera 4 V6 3.6. Zwart metaalkl/zwart leder. 99800km. Eerste inschrijving 05/2010.
    Meerdere eigenaars omdat wij deze wagen uit één van onze vennootschappen gehaald hebben.
    Dit was één van onze dayly’s en onze favoriete reiswagen.
    Volledige historie, aankoop en onderhoud PCA.
    Hij is vuil en het regent, dus geen foto’s.
    Geen luchtvering, geen sportuitlaat, geen achteruitrijcamera.
    +/- alle andere opties wel, ook sport chrono. Nieuwprijs was ong 108K.
    Zowel de garage waar ik vandaag een vervanger voor mijn eega kocht ( geen Porsche ) als een goede tweedehands-handelaar geven mij maandag een prijs. De eerste die mij een aannemelijk prijsvoorstel doet krijgt hem, dit geld ook voor jullie.
    Interesse, kom kijken ( snel ) , curieuseneuzen, fotoverzamelaars en tijdverbeuzelaars onthoud U aub.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [hide]iemand met veel centen koopt geen occasie en iemand die occasie koopt kiest niet voor een 3,6L met 225 gr co2 uitstoot[/hide]

0

[hide] 40K perfecte Panamera 4 / 3.6 met historie zonder schade in nieuwstaat buiten en binnen is blijkbaar niet geliefd in de Porsche gemeenschap. Ik rijd dagelijks afwisselend met Pana en 991.1 /4 en weet dus hoe beide rijden…maar de 991.1 /4 is nog van de firma…[/hide]

0

zie niet in waarom

0

nieuwe auto kopen zonder gegarandeerde, niet bindende overnameprijs beloofd niet veel goeds… :salut: succes met de verkoop

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.