Panamera Cabrio

Home Forum Porsche Talk Panamera Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Voor u gelezen:

[i]”Porsche heeft bevestigd dat er een Panamera Cabrio komt, en tevens staat het vast dat er nieuwe Panamera-varianten in de pijplijn zitten. Insiders hebben aan Automotive News verklaard dat de Panamera Cabrio twee deuren krijgt, kwestie van de auto niet te zwaar te maken met alle verstevigingen en het extra gewicht van het cabriodak.

De Panamera Cabrio kost naar verluidt circa 11.000 euro meer dan de vijfdeurs Panamera, waarvoor je in België 97.405 euro op tafel moet leggen.
    Het platform van de Panamera zal ook opduiken in andere producten van de Volkswagen-groep. “De nieuwe Porsche Panamera biedt het potentieel voor synergieën”, aldus een lid van Volkswagens raad van toezicht.”[/i]

Waarbij ik me dan de vraag stel waarom een Panamera Cabrio, om met 4 pers. open te kunnen cruisen of als antwoord op andere 4 zit cabrio’s.

Bekijk zeker ook de Panamera commercial, indrukwekkend:
    http://www.youtube.com/watch?v=YssFS12jVUU&feature=player_embedded

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ik vindt het best wel mooi vooral die break versie

denk wel dat dit echt is, ben deze foto’s toevallig tegen gekomen op een andere site, als dit echt is dan bestaat de coupe dus nu al 8)

😯

Is dit echt ❓
          Het lijkt namelijk ofdat dit een tweedeursmodel is ❗

Porsche Panamera by FAB Design

Ik vind het der wel een beetje over maar der zullen ook wel liefhebbers zjn voor dit

[url=http://img9.imageshack.us/i/fabdesignporschepanamer.jpg/:29p1ccs9]

[url=http://img246.imageshack.us/i/2010fabdesignporschepan.jpg/:29p1ccs9]

ken

kben benieuwd wat er allemaal zal uitkomende de volgende maanden/jaren.

1 ding staat zeker al vast, wat ze ook uitbrengen, zeker eens de moeite zijn om de wagen(s) int echt te gaan bekijken/bewonderen 😉 )

voor die break ga je waarschijnlijk wel een garage moeten hebben waar ook aan autobus in kan.
                Geef mij toch maar de Cayman of de 911, eerlijk gezegd, al zijn dat dan 2-zitters

Ik vind de verhoudingen precies niet kloppen van de cabrio, die coupe lijkt me mooier maar ‘k ben helemaal gewonnen voor de breakvariant 8)

denk dat je de wagen eerder voor jezelf ziet, nu heb je een boxter en dat is alleen voor jou en of je partner, ik heb opgroeiende kinderen en ik zie achter dienen break de aanhanger met jetski’s al hangen bij een uitstap naar het strand 8)

ieder zijne meug hé 😛

grtz Geert 😉

rjf

Sorry maar dien break is echt niet yuk ofzo (afgezien dat het wss wel een praktische auto zal zijn) 😳
                    De cabrio kan er nog door …

ik wil dienen break 😛

Anoniem

Bij mij mogen ze gerust die break in mijn garage zetten. (als ze de faktuur bij de buren deponeren dan wel 😈 )

Die coupé is best te pruimen!

Zover ik vernomen heb zou er voor het einde van dit jaar een instapversie komen van de Panamera met een V6 motor en ook de V6 TDI van Audi zou voor dit jaar gepland zijn .

iemand als nieuws van de dieselversie?

Dan zijn de vermoedens die ik in Oktober op mijn site zette dus uitgekomen

Buiten de cabrio wordt er ook gespeculeerd over een coupé en stationversie

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.