Panamera diesel automaat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Panamera diesel automaat

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschisten,

ik bied mijn panamera Diesel te koop aan!
    bouwjaar 3/2012
    de wagen heeft een schuifdak
    De wagen is ongevalvrij!
    Nieuw gekocht bij Verellen!
    Vraagprijs 65.000,00 EUR
    0475/561553
    IMG_0373.jpg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Succes met de verkoop !
      Welke opties heeft de wagen nog ?

Eens achter informeren. Ik heb het zelf ook al een paar keren gedaan. En er is vraag achter. Maar de tijd en zin ontbreekt me. Bedankt voor de info 😉 En nog veel succes met de verkoop. Is een wagen die wel vlot weg zal gaan (BTW wagen en prijs nog iets bespreekbaar = garantie op verkoop).

Rode remklauwen zijn gespoten door Jürgen bulen.
          Gelijk het hoort met de sticker.

Ja is een btw wagen.
            Over de prijs valt te praten…

Ik heb wel interesse om nog een pana op de’n hof te zetten. Maar ik doe heel weinig kilometers dus een diesel zou voor mij niet echt een meerwaarde zijn. Twee weken geleden nog een aanbieding gehad. Eigenlijk niet echt een aanbieding want het is een pana die (nog) niet te koop staat maar wel al weg mag. Pana hybrid ful full option, dacht van half 2012 en een 17000km op. Komt ook van bij Verelen (denk ik want er hangt Porsche Center Geel op). De eigenaar zei dat deze bijna 140.000 euro had gekost en voor 80.000 euro weg mocht. Maar als ik 70.000 euro had gezegd dan ben ik er zeker van dat ik hem had (dat of zelfs nog iets minder geven ze dus bij een overname op een nieuwe denk ik dan).

Een pana met een dik 20″ of 22″ wiel op en dat in combinatie met de regelbare luchtophanging *luv
              @ ronvos : rode remklauwen? Zelf gedaan of laten doen 😉

PDS

Ik weet mss wel iemand.

Is het een btw-wagen ?

oeps vergeten

en heeft 55000km….

Mvg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.