Panamera diesel nu officieel bevestigd

Home Forum Porsche Talk Panamera diesel nu officieel bevestigd

• Maker
    Discussie
  • heb, omdat ik omwille van een begrafenis een paar dagen in Duitsland diende te zijn, weer heel wat Duiste autoliteratuur en kranten doorgenomen, en inderdaad, de nieuwe baas heeft daar nu officieel bevestigd dat de Panamera diesel er komt! Dit vooral omwille van de blijkbaar goede verkoopsresultaten van de Cayenne diesel!

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • [quote=”jokke”:30srnemo]Het moet eens van mijne lever:voor mij zijn porsche en sportwagen synoniemen.Ik heb echt niks vandoen met porschejeeps,vierdeursporsches,porschediesels enz…Hoe lang gaat het nog duren vooraleer een porschebus wordt geproduceerd ❓ [/quote]

Ik volg volledig je gedachten maar door de cayenne, boxster, cayman en nu panamera bereikt porsche veel meer potentiële klanten. En met dieseluitvoeringen te lanceren heb je nog eens een pak meer verkoop en omzet (en winst). Vroeger had je de 924/944/928. Want uiteindelijk is het wat er op de rekening staat dat telt want daar draait heel de wereld om.

[quote=”jokke”:19zhtvdq]Het moet eens van mijne lever:voor mij zijn porsche en sportwagen synoniemen.Ik heb echt niks vandoen met porschejeeps,vierdeursporsches,porschediesels enz…Hoe lang gaat het nog duren vooraleer een porschebus wordt geproduceerd ❓ [/quote]

hebben vroeger ook tractors gemaakt

Het moet eens van mijne lever:voor mij zijn porsche en sportwagen synoniemen.Ik heb echt niks vandoen met porschejeeps,vierdeursporsches,porschediesels enz…Hoe lang gaat het nog duren vooraleer een porschebus wordt geproduceerd ❓

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.