Panamera gestolen

Home Forum Gestolen Porsches Panamera gestolen

• Maker
    Discussie
  • Juist gelezen in HLN ‘ Panamera gestolen bij Carrera Motors’
    Der is gisteren een Pipo erin geslaagd om de sleutels te bekomen van een Panamera die klaar stond om aan een klant te leveren. :sleep: 🙁 😡
    Wagen is voorlopig spoorloos. :puke: :puke: :puke:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Als ik Luc z’n eerste bericht lees, hebben ze zowel de Panamera ALS de sleutels meegenomen …

Zure Appel … omdat de verzekering in zo’n geval wss ook moeilijk gaat lopen doen 🙁

Off Topic ➡ Nieuwe Auto in December af laten leveren ➡ … is het met een paar dagen al “1 jaar oud” ….

In Hechtel waar ik vroeger de zaak had was er ook een garage waar zo een geval is gebeurd .
        Bleek dat er in de garage een sleutel werd bijgemaakt (besteld) en deze verkocht aan de kandidaat voor de wagen .
        Ze zijn er (gelukkig) op uit gekomen .
        Dief werd betrapt en het hele verhaal ging aan het rollen .
        En die garage ….. die is ondertussen opgedoekt .
        ik zeg niet dat het hier zo het geval is , maar doet een mens wel nadenken . Zeker hoe de wagens tegenwoordig beveiligd zijn .

Anoniem

Bekend of berucht Jp 😉 😉 😉

Anoniem

Ben daar bekend, en da spel fietst beter dan verwacht 😈

Anoniem

Als ik het las en thuis vertelde vonden wij het ook heel ongeloofwaardig. 🙄

Kan toch bijna niet.
                Dat ze maar eens binnenskamers gaan zoeken .

oeps, vind ik niet leuk 😥

Iets voor banana split

Anoniem

Vandaag ook dit artikel gelezen .Denk dat de kalkoen voor Philippe dit jaar iets minder zal smaken . Degene die na nieuwjaar hun wagen gaan binnensteken zullen iets meer mogen betalen 😥

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.