Panamera hybrid gekocht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera Panamera hybrid gekocht

• Maker
    Discussie
  • Dag Forumleden,

Sinds kort ben ik (alle het bedrijf) eigenaar van een panamera hybrid van 2015.

Zoals de foto’s zeggen, zwart met een zwart interieur. Erg leuke wagen, verbruik ligt rond de 10l. met af en toe toch wat goed doorduwen.

Dat zilver randje rond de vensters steekt me wel de ogen uit, zou dit echt wel willen vervangen door een zwarte sierlijst… Iemand enig idee of dit zelf doenbaar is of binnenbrengen bij Porsche hiervoor?

Verder vind ik niet hoe ik spotify kan laten spelen via mijn iphone op het multimediasysteem, ik krijg hem gekoppeld maar dan kan ik enkel muziek afspelen via apple music blijkbaar.

groetjes!

Attachments:
    • 4.jpg
    • 2.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Volgens mij hebben ze bij Heinz wel een pana hybrid uitlaat !

Dag René,

ik heb gehoord bij een 3m wrapper in Vilvoorde en in Alken, dan spreken we over een 300 a 400 euro wat toch wel een meer normale prijs is lijkt me.

Het verbruik is voorlopig over korte afstanden met elektrisch bijladen omdat de oplaad unit nog niet gebruikt werd, vanaf de volgende week zal ik hem s’nachts laten opladen waarna ik een lager verbruik zal hebben.

Vandaag ook antwoord gekregen van Carnewal, er is geen uitlaatsysteem beschikbaar voor de panamera hybride blijkbaar… Spijtig.

Wat vaak gedaan wordt (omdat ze idd gek veel vragen voor wat sierlijsten…) is dat de chroom lijsten gewrapt worden, normaal kan een beetje deftige wrapper bij u in de streek dit.

Mooie wagen trouwens! Wat uw verbruik betreft: is dit over lange afstanden of is dit bij korte en altijd elektrisch bijladen?

Bedankt,

ik heb een mailtje gestuurd naar Carnewal,

Gisteren ook even gebeld naar de Porsche garage om de zilvere sierlijsten te vervangen met zwarte sierlijsten rondom de ramen.

Blijkbaar een zeer hoge kost van enkele duizenden euro’s, ik wil nu niet cheap zijn ofzo maar dat is nu toch wel wat veel vind ik, ben even wat rond aant kijken naar andere oplossingen, iemand suggesties?

Het hybride embleem aan de zijkanten zou er voor mij ook afmogen, zijn deze gewoon geplakt?

bij Carnewall kan je daarvoor terecht :think:

Bedankt,

De eerste 500kms zitten erop, verbruik is rond de 9l.

Het enige wat een beetje ontbreekt is wat geluid uit die uitlaat.

Ik heb al wat rond gezocht naar een kleppensysteem voor de uitlaat of iets soortgelijks maar blijkbaar erg weinig op de markt…

mooie wagen, proficiat met de aankoop :up:

Proficiat met de aankoop… is idd een mooie bolide …

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.