Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › panamera stingray GTR
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
cabrio wim schrijft:
Dank je koen, en is inderdaad zo, anders zouden we allemaal in dezelfde auto rijden.
en verliefd worden op dezelfde vrouw en er allemaal mee willen trouwen. stel je voor ❗
‘De gustibus coloribus non disputandum est’
voila nu heb je het int latijn ook:)Grtz pascal911
Dank je koen, en is inderdaad zo, anders zouden we allemaal in dezelfde auto rijden.
danny porsche nr5 schrijft:
JA, mijne buur vond mijne ferrari ook niet mooie maar zijne Kia wel anders had hij hem zeker niet gekocht !
ps: ik vind hem prachtig.
😆 😆 😆 Goeike, maar in alle eerlijkheid zelfs al kon ik hem kopen zou ik deze laten schieten.
Zoals men zegt “Des goûts et des couleurs on ne se discute pas” (of zoiet in die aard hé :P)
JA, mijne buur vond mijne ferrari ook niet mooie maar zijne Kia wel anders had hij hem zeker niet gekocht !
ps: ik vind hem prachtig.
Persoonlijk vind ik het een lelijk gedrocht en ik zou er niet durven mee buiten komen (en gezien worden). Je krijgt ineens de naam van “rijke Johnnytjoener”. Het is ook veel te veel aan spoilers en tjoeninggadgets. Neem dan een gewone panamera met een uitgebreide optielijst zoals het sportdesign paket en de adaptieve luchtvering. Dat in combinatie met de TECHART module om nog 40mm extra lager te gaan en de 22″ velgen erop. 1000X mooier dan deze stignray GTR en waarschijnlijk veel goedkoper (en iets betere restwaarde :?:)
Peis als ge hem in je achteruitkijkspiegel ziet afkomen op de snelweg,da ge wel
‘Boucheerd’ naar rechtervak:)Bruno RS schrijft:
terrum schrijft:
[quote]ik ga mijn mening opdelenbuitenkant vind ik een beetje teveel niet dat ik hem niet zou aanpakken maar ik zou al blij zijn met nen originele maar den binnenkant 😯 dat interieur, wat een afwerking en machtige materiaalkeuze, de binnenkant is en kicken, in zo een interieur zou ik mij sjijk del temse voelen 😆
222222[/quote]
333333
SL33PY schrijft:
ik vind hem precies als enige oerlelijk? Niets tegen kits en tuners, maar deze is niet mijn smaak.
ge zijt nie den enige 😉
terrum schrijft:
ik ga mijn mening opdelen
buitenkant vind ik een beetje teveel niet dat ik hem niet zou aanpakken maar ik zou al blij zijn met nen originele maar den binnenkant 😯 dat interieur, wat een afwerking en machtige materiaalkeuze, de binnenkant is en kicken, in zo een interieur zou ik mij sjijk del temse voelen 😆
222222
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.