papieren

• Maker
    Discussie

• ironpatje
    Deelnemer

ik kan een 912 kopen (zeer) slechte toestand, maar zonder papieren …..

kan je die papieren terug aanvragen door middel van het chassisnummer of niet ?????
      niemand kan ( wil) me hierop een antwoord geven……

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • Dat van die papieren is niet makkelijk (lees quasi onmogelijk), je moet daarvoor bij D’ieteren zijn en die willen de wagen zien en controleren op authenticiteit, in het geval van jou chassis… forget it…

En geloof me ik heb dit al verscheidene keren geprobeerd…

[quote=”the body docter”:3ims558i]ik denk dat het halve forum wel weet over welk exemplaar je het hebt en daar is inderdaad veeel werk aan

[/quote]

zeg maar gerust hééél vééél werk

is de andere helft van het forum op vakantie ❓ ❓

ik denk dat het halve forum wel weet over welk exemplaar je het hebt en daar is inderdaad veeel werk aan

papieren aanvragen is maar in sommige mogelijk vrees dat veel oude papieren als reeds gebruikt zijn om onrechtmatig verkregen exemplaren op de baan te krijgen

ik verzeker u dat het in 8 van de 10 gevallen een hele rompslomp gaat worden en soms zonder resultaat heb een pegeot 205 kunnen kopen zonder papieren gewoon kwijt dus niks mee gebeurd, peugeot heeft de papieren nooit willen leveren omdat het originele motor blok er niet inzat dus geen matching numbers en er zijn dus geen papieren voor afgeleverd

en als je aan dat exemplaar wat ik denk gaat beginnen dan zou ik zeggen bespaaar u veeeel werkuren en zoek u een rijdend exemplaar gaat een pak kopzorgen besparen en uiteindelijk ga je waarschijnlijk ( bijna 100 % zeker ) goedkoper uit komen

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.