Paradis Saint-Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Paradis Saint-Tropez

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Zijn er hier die naar Porsche paradis Saint-Tropez gaan ?
      Is op 9en 10 oktober

Wij zouden wel graag willen gaan met de *porsche
      Sowieso vlieg ik anders over en weer …. Want ben wat bang van zo een lange rit in die spartaanse kar. (Anders 997 turbo s cabrio van ne vriend lenen 😳 )

Zou leuk zijn met een hele bende :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
      • Helaba Koen,

Neen, neen er is niks tussengekomen. Alleen stel ik ondertussen vast dat er aangaande het onderwerp gepost is op verschillende topics. :engeltje:

In het topic “Italia” zal je meer kunnen lezen
        https://porscheforum.be/New/forum/61-porsche-gezocht/123526-italia?limitstart=0

Ter bijkomende info : de fles wijn is een fles prosecco geworden. Ondertussen is deze afgeleverd bij de winnaar van de prijsvraag. Ik dacht dat niemand het antwoord zou weten, maar na een paar minuten kon ik naar de winkel.
        Ik zie dat je ook een nieuwkomer bent hier op het forum, je bent dus gewaarschuwd : slimme mannen hier!

Ik heb dan maar Prosecco van Trento regio gekocht, naam van de druivenstamper :”Ferrari”

http://www.ferraritrento.it/ . Misschien wel grappig om dit te gaan bezoeken bij een Italian roadtrip.

Voila, zo ben je up to date! :salut:

[quote=”Mushroom” post=182016]Wat ik lees: blablabla… geen foto’s… blablabla… :sarcastisch :mrgreen:
          Dan nog effe komen stoefen met 26° (wat veel leuker is als je ‘t zelf kan schrijven :engeltje: ), maar ik heb het gevoel dat ‘t de moeite van het wachten zal waard zijn :first:[/quote]

Ik denk dat er uiteindelijk toch nog iets tussengekomen is…

Koen

Mooi verslag ,jullie hebben blijkbaar opnieuw met volle teugen genoten 😉 . :up:

:engeltje: Patrick

😉

PB

@Mush met mijn k.tkarakter is die smiley toch de perfecte reflectie ervan?! Mijn naam zit er zelfs in verwerkt.

Wat ik lees: blablabla… geen foto’s… blablabla… :sarcastisch :mrgreen:
                  Dan nog effe komen stoefen met 26° (wat veel leuker is als je ‘t zelf kan schrijven :engeltje: ), maar ik heb het gevoel dat ‘t de moeite van het wachten zal waard zijn :first:

Hey mannen!
                    Ik zit niet in het gevang, ik ga de Italianen uitroepen tot een van de meest correcte volkeren van Europa en omstreken. Alleen zit ik nu nog even vast op kantoor. Een aantal zaken moeten nog gebeuren! Ik doe dit echt niet express want buiten is het 26 graden. Foto’s volgen!!!!!!!!!!!

Awel??? :think: :think: :think:
                      Hij zal toch in ‘t gevang zitten zeker? :bounce:

XXX

Sensa, ‘t is intussen al ‘morgen’ hé :geek:
                        Waar blijven die foto’s toch…

@Mush, flipperman, mijn respect heb je ook hoor 😀

Well, it was fun while it lasted… :mrgreen:

And Mr. B… I see your emoticon and I raise you:

:engeltje: 😈

PB

[quote=”Sensa911″ post=181962]Je hebt ‘tem dus te laat gevonden… je kwam er pas achter toen het was afgelopen … [/quote]

Ne 997 4S met tiptronic en zonder dak :first:

Je hebt ‘tem dus te laat gevonden… je kwam er pas achter toen het was afgelopen … :happy: ‘t is beter dat je zo iets op het forum overkomt dan IRL. :happy:

Maar oke, aangezien jij mij geleerd hebt dat een 4S iets anders, lees mooier, heerlijker, beter, goddelijk is dan een (en hier vraag ik nu al verschoning) een S4, kan ik jouw makkelijk 7*777 keer vergeven.

In die auto mag ik pas zitten nadat de eigendomsstukken op mijn naam zijn overgeschreven! Ik hou de wagen omwille van een lagere belasting hier in Italie op Italiaanse platen. Het feit dat, als ik Belgie wordt geflitst, dit niet wordt doorgegeven aan de Italiaanse autoriteiten heeft daar niks, helemaal niks mee te maken :engeltje: :engeltje:

By the way, als je durft mag je nog eens gokken. ‘t kost niks!

Nog 900 minuten moet ik geduldig zijn! 😥

We hebben ‘m gevonden!!
                                  Ik had er ooit al eens vaag over gehoord… dat er een lid zou zijn op porscheforum.be die respect had voor mij, maar had nooit gedacht dat het zo was. Maar kijk, dit is ‘m dus! :first:
                                  Als hij het geld heeft ontvangen zou je al lang in je auto moeten zitten! :driver: 😉

Ohhhhhh Mushroom, ik die zoveel respect heb voor jouw … en nu stel me zoooo teleur door die vraag te stellen :happy:

Tuureluurlijk!

En, ik heb net telefoon gehad van de verkopende partij. Het geld is toegekomen, morgen afhalen en eigendomsbewijs overschrijven op onze naam. Dus morgen weten jullie het : of je krijgt het verhaal of ik zit in de bak! Andere opties zijn er niet!

Hoe het ook weze, slapen gaat moeilijk worden!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.